printlogo

تصاویر جدیدی از نسل بعدی ب ام و سری 5 به صورت آنلاین منتشر شده است که نمونه آزمون این خودرو را با پوشش استتاری کم تر نشان می دهد.
کد خبر : 11529
تاریخ انتشار : 27 اردیبهشت 1395 10:30:00

تصاویر جدیدی از نسل بعدی ب ام و سری 5 به صورت آنلاین منتشر شده است که نمونه آزمون این خودرو را با پوشش استتاری کم تر نشان می دهد.

در نتیجه این پوشش استتاری کم تر، نمایی بهتر از برخی ویژگی های این خودرو همچون چراغ های جلو و برخی قسمت های بدنه دیده می شود. گمان می رود این خودرو در نمایشگاه خودروی پاریس 2016 ماه اکتبر رونمایی شود.

چنان چه در طراحی های ذهنی و تصاویر فاش شده متعدد از این خودرو دیده می شود، بدنه آن از عناصر طراحی همتای بزرگترش، ب ام و سری 7 بهره می برد. این خودرو به چراغ های جلوی LED جدید کشیده شده به سمت جلوپنجره دو تکه بزرگ تر ب ام و با داکت های فعال و نواری کشیده از داکت ها بهره می برد که چراغ های مه شکن را در خود جای داده اند. قسمت پشت این خودرو دارای چراغ های عقب OLED و لوله اگزوز دوگانه است.

نسل بعدی ب ام و سری 5 دومین محصولی خواهد بود که بر اساس پلتفرم CLAR RWD جدید ساخته می شود که متشکل از فیبر کربنی است. این خودرو 100 کیلوگرم سبک تر از مدل کنونی اش خواهد بود که در نتیجه شتاب، سواری و مصرف سوخت آن نیز بهبود می یابد.

نسخه ممتاز ب ام و M550i از موتور 4.4 لیتری تواین توربو V8 با قدرت 444 اسب بخار بهره می برد در حالی که ب ام و M5 با همین موتور قدرتی در حدود 600 اسب بخار خواهد داشت. تمام نسخه های این خودرو به گیربکس هشت سرعته ZF مجهز می شوند در حالی که M5 همچنان با گیربکس هفت سرعته M-DCT عرضه می شود.