printlogo

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اصفهان گفت: میزان مصرف بنزین در این منطقه در سه ماه نخست امسال به ٤٩٠ میلیون و ٩٤٥ هزار و ٨٧٦ لیتر رسید.
کد خبر : 11936
تاریخ انتشار : 14 تیر 1395 14:22:00

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اصفهان گفت: میزان مصرف بنزین در این منطقه در سه ماه نخست امسال به ٤٩٠ میلیون و ٩٤٥ هزار و ٨٧٦ لیتر رسید.

حسین صادقیان با بیان این مطلب اظهار کرد: میزان مصرف بنزین با رشد ٥١ دهم درصدی نسبت به مدت مشابه پارسال ٢ میلیون و ٤٧٠ هزار و ٥٥١ لیتر افزایش داشته است.

وی افزود: میزان مصرف نفت‌گاز در این بازه زمانی به ٥٥٧ میلیون و ١٧١ هزار و ١٠٠ لیتر رسید، در حالی که پارسال با ٩١ میلیون و ٥٨٠ هزار و ٥٠٨ هزار لیتر مصرف بیشتر، رقم ٦٤٨ میلیون و ٧٥١ هزار و ٦٥٨ لیتر را به ثبت رسانده بود که ١٤ درصد کاهش یافته است.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اصفهان، با اشاره به رشد منفی ١٤ درصدی نفت سفید در منطقه اعلام کرد: میزان مصرف نفت سفید در سه ماهه نخست امسال به چهار میلیون و  ٢٣٨ هزار لیتر رسید، در حالی که در مدت مشابه پارسال چهار میلیون و ٧٦٨ هزار لیتر مصرف شد که با کاهش ٥٣٠ هزار لیتری ١١ درصد کاهش داشته است.

وی ادامه داد: میزان مصرف نفت‌کوره  سه ماهه نخست پارسال ٢٢ میلیون و ٤٦٨ هزار و ٥٠٠ لیتر بود که امسال با ١٣ میلیون و ١٠٢ هزار و ٥٠٠ لیتر کاهش به ٩ میلیون و ٣٦٦ هزار لیتر رسید که این رقم نشان از کاهش ٥٨ درصدی مصرف این فرآورده دارد.  

صادقیان، در پایان میزان فرآورده‌های مصرفی«بنزین، نفت گاز، نفت سفید و نفت کوره» منطقه اصفهان در سه ماه نخست امسال را یک میلیارد و ٦١ میلیون و ٧٢٠ هزار و ٩٧٦ لیتر عنوان کرد.

 

منبع: خبرخودرو