printlogo

دبیر انجمن صنفی سی. ان .جی کشور گفت : در حال حاضر 2 هزار و 335 جایگاه سی. ان .جی در کشور وجود دارد که از این تعداد حدود هزار و 200 جایگاه متعلق به شهرداری ها است و باقی جایگاه ها به بخش خصوصی اختصاص دارد .
کد خبر : 12074
تاریخ انتشار : 28 تیر 1395 12:45:00

دبیر انجمن صنفی سی. ان .جی کشور گفت :  در حال حاضر 2 هزار و 335 جایگاه سی. ان .جی در کشور وجود دارد که از این تعداد حدود هزار و 200 جایگاه متعلق به شهرداری ها است و باقی جایگاه ها به بخش خصوصی اختصاص دارد .

ابراهیمی مقدم در خصوص فروش پایین برخی از جایگاه های سی. ان .جی اظهار داشت : پیمایش پایین خودروهای گازسوز، هزینه تعمیرات و قطعات یدکی بالا و همچنین فاصله قیمتی کم میان CNG و بنزین، عواملی است که باعث کاهش رغبت مصرف کننده به استفاده از CNG می گردد .

وی در خصوص ایمنی جایگاه های سی. ان .جی افزود : در حال حاضر جایگاه ها از ایمنی کافی برخوردارند و بازرسی از این جایگاهها نیز توسط شرکت های مورد تایید سازمان ملی استاندارد در حال انجام است .

وی با اشاره به بزرگترین معضل جایگاه های CNG تصریح کرد : از پایان سال 92 تاکنون کارمزد جایگاه های CNG هیچگونه افزایشی نداشته و این در حالیست که در 3 سال گذشته جایگاه داران افزایش هزینه های متعددی از جمله افزایش هزینه های نگهداری و تعمیرات ، هزینه های برق مصرفی و حداقل دستمزد سالیانه را متحمل شده اند و متاسفانه کارمزد جایگاه های CNG هیچگونه افزایشی پیدا نکرده است . 

 

منبع: خبرخودرو