printlogo

رنو پرفروش ترین هاچ بک خود، کلیو را اصلاح کرد.
کد خبر : 12105
تاریخ انتشار : 30 تیر 1395 12:21:00

رنو پرفروش ترین هاچ بک خود، کلیو را اصلاح کرد.

در حالی که طراحی کلی و بدنه این خودرو همچون نسل چهارم آن باقی مانده که در سال 2012 معرفی شد، کلیو جدید از اصلاحاتی اندک در طراحی و گزینه های موتور بیش تر بهره می برد.

بخش بالایی جلوپنجره دو تکه این خودرو با لوگو تغییر یافته در حالی که قسمت زیرین آن عریض تر و بهتر شده است. خطوط سپر این خودرو ظاهری عضلانی تر به آن داده اند در حالی که چراغ های جلوی آن اکنون آپشن فول LED دارند و لامپ های دیددر روز نمادین آن ها نیز ارتقا یافته است. طراحی نیم رخ و قسمت پشت این خودرو در این به روز رسانی بی تغییر باقی مانده است.

کابین کلیو در مقایسه با بدنه آن تغییرات بیش تری دارد. ساختار داشبورد و تزئینات پلاستیکی این خودرو تغییر یافته و بهره گیری از کروم در آن کم تر است. این خودرو به فرمان جدید روشنایی محیطی نیز مجهز شده است. در نسخه های بالاتر کلیو جدید سیستم صوتی BOSE نیز عرضه می شود که قبلا تنها در مدل های بزرگ تر رنو ارائه می شد. این خودرو به سیستم سرگرمی با نمایشگر لمسی 7 اینچی و اتصال تلفن همراه و ناوبری ماهواره ای نیز مجهز می شود. دوربین دید پشت برای کمک پارک و حالت Eco نیز از دیگر ویژگی های این خودرو هستند.

کلیو با مجموعه ای از گزینه های موتور عرضه می شود. گزینه های دیزلی این خودرو شامل 1.5 لیتری چهار سیلندر dCi با قدرت های 90 و 110 اسب بخار با گیربکس دستی شش سرعته یا اتوماتیک دو کلاجه است. موتورهای بنزینی این خودرو قدرت 75، 90 و 120 اسب بخار تولید کرده و به گیربکس های دستی یا اتوماتیک دو کلاجه متصل می شوند. شش کیسه هوا، کنترل کشش، ABS با EBD و ESP به صورت استاندارد در کلیو ارائه می شوند و امتیاز پنج ستاره ایمنی یورو ان کپ را برای این مدل در پی داشته اند. کلیو RS نیز با موتور 1.6 لیتری توربوشارژ بنزینی با قدرت های 200 و 220 اسب بخار متصل به گیربکس اتوماتیک دو کلاجه موجود است.

 

منبع: خبرخودرو