printlogo

مدیر روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان بوشهر گفت: تعداد 60 جایگاه عرضه سوخت در استان بوشهر به مردم خدمت رسانی می کنند.
کد خبر : 12122
تاریخ انتشار : 31 تیر 1395 11:55:00

مدیر روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان بوشهر گفت: تعداد 60 جایگاه عرضه سوخت در استان بوشهر به مردم خدمت رسانی می کنند. 

مهرداد بیوکی افزود: بنزینی که در جایگاه های سوخت شهرستان دیر توزیع می شود، طبق استاندارد های لازم در کشور است و توزیع بنزین در جایگاه ها از نظر کیفیت بی نقص است.

وی بیان کرد: بازرسین شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان بوشهر به طور مستمر کیفیت و کمیت عرضه بنزین را مورد بررسی قرار می دهند. جایگاه های سوخت شهرستان دیر حداقل 5 بار در ماه از نظر کیفیت، کنترل و آزمایش می شوند و مورد تایید قرار می گیرند. تمام جایگاه های شهرستان دیر به نمایشگرهایی مجهز است که وجود هرگونه مواد ناخالص همچون آب در بنزین را مشخص می کند. علاوه بر این، خمیرهای آب یابی در جایگاه ها موجود است که مخصوص آب یابی در مخازن است و در صورت وجود آب در بنزین، ناخالصی به وضوح مشخص می شود.

بیوکی ادامه داد: تمام فرآورده هایی که توسط نفت کش ها حمل می شوند قبل از ورود به جایگاه ها کنترل کیفیت می شوند و قبل از تخلیه و بارگیری در جایگاه های سوخت بار دیگر مورد کنترل قرار می گیرند.

بیوکی با تاکید بر عدم وجود هیچگونه ناخالصی و وجود آب در سوخت جایگاه های شهرستان دیر اظهار کرد: نظارت بر جایگاه های سوخت بر عهده اداره استاندارد بوشهر، شرکت پخش فرآورده های نفتی استان و بازرسین کنترل کیفیت است. در صورت بروز تخلف از سوی جایگاه داران، ناظران جایگاه ها تخلف را مورد بررسی قرار می دهند و به شدت با متخلف برخورد می کنند.

مدیر روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان بوشهر در پایان اضافه کرد: شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان بوشهر وجود هرگونه ناخالصی و عرضه بنزین بی کیفیت آب دار را در جایگاه های سوخت شهرستان دیر تکذیت می کند.

 

منبع: خبرخودرو