printlogo

معاونت سازمان حمل و نقل و پایانه های استان ایلام گفت: در حال حاضر 4 دستگاه دوربین کنترل ترافیک در سطح جاده های استان ایلام وجود دارد.
کد خبر : 12123
تاریخ انتشار : 31 تیر 1395 11:55:00

معاونت سازمان حمل و نقل و پایانه های استان ایلام گفت: در حال حاضر 4 دستگاه دوربین کنترل ترافیک در سطح جاده های استان ایلام وجود دارد.

صفر صادقی راد افزود: این دوربین ها در مسیرهای اصلی استان ایلام به سمت استان های هم جوار و مسیرهای مرزی، در جاده مهران به کرمانشاه وجود دارند.

معاونت سازمان حمل و نقل و پایانه های استان ایلام بیان کرد: 6 دستگاه دوربین ثبت تخلف دیگر در جاده های اصلی ارتباطی استان ایلام نصب می شود.

صادقی راد بیان کرد: در استان ایلام سالانه تعداد 150 نفر تلفات جاده ای وجود دارد که 30 درصد از این تلفات را موتور سواران تشکیل می دهند و به طور تقریبی 37 درصد از سوانح رانندگی در این استان به دلیل واژگونی خودروها است.

صفر صادقی راد اظهار کرد: مهمترین تخلفات حادثه ساز در استان به دلیل سرعت و سبقت غیر مجاز و انحراف به چپ می باشد. وجود دوربین های کنترل ترافیک در کاهش تخلفات و حوادث جاده ای بسیار تاثیرگذار است و با نصب دوربین های کنترل ترافیک می توان شاهد کاهش سرعت رانندگان و در نتیجه آن کمتر شدن سوانح رانندگی بود.

وی ادامه داد: تیم های گشت محسوس و نامحسوس بر روند تردد خودروها، خصوصا خودروهای حمل و نقل عمومی در مسیرهای ارتباطی استان نظارت می کنند.

معاونت سازمان حمل و نقل و پایانه های استان ایلام اضافه کرد: در استان ایلام پرتردد ترین مسیرهای مواصلاتی، جاده ایلام به حمیل و ایلام به مهران است.

 

منبع: خبرخودرو