printlogo

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری استان کرمانشاه گفت: طرح برخورد با مسافربرهای شخصی در ایستگاه ها و پایانه های تاکسیرانی استان کرمانشاه در حال اجرا است.
کد خبر : 12124
تاریخ انتشار : 31 تیر 1395 11:55:00

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری استان کرمانشاه گفت: طرح برخورد با مسافربرهای شخصی در ایستگاه ها و پایانه های تاکسیرانی استان کرمانشاه در حال اجرا است.

سجاد سلیمانی افزود: برخورد با مسافربرهای شخصی در سال 94 به علت ایجاد مزاحمت از سوی رانندگان شخصی در ایستگاه ها و پایانه های تاکسیرانی با پیگیری سازمان تاکسیرانی و مجوز توقیف خودروهای شخصی از سوی دادستانی استان عملا اجرایی شد.

سلیمانی ادامه داد: در سال گذشته در طی اجرای 15 مرحله برخورد با مسافربرهای شخصی، بیش از 700 دستگاه خودرو به علت ایجاد مزاحمت در ایستگاه ها و پایانه ها توقیف شدند. در سال جاری نیز در فاز اول طرح ، تعداد 25 دستگاه خودرو توقیف شد. این طرح به طور مداوم در طی سال اجرا می شود و بر حسب نیاز، اکیپ های مشترک سازمان تاکسیرانی، راهنمایی و رانندگی و نیروی انتظامی با آنها برخورد می کنند.

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری استان کرمانشاه ابراز کرد: در سال جاری در صورت ایجاد مزاحمت از سوی خودروهای شخصی، بار اول به مدت 15 روز خودرو توقیف می شود، بار دوم یک ماه و بار سوم توقیف خودرو به همراه معرفی به مراجع قضایی صورت می گیرد.

وی اظهار کرد: مالکان خودروهای توقیف شده در جهت ترخیص خودرو علاوه بر ارائه گواهی عدم خلافی، جریمه درون سازمانی می شوند و نیز باید متعهد شوند که دیگر در ایستگاه ها و پایانه های تاکسیرانی ایجاد مزاحمت نمی کنند.

سلیمانی تصریح کرد: بازرسی و نظارت بر رویه توقیف خودروهای مسافربری شخصی برعهده سازمان تاکسیرانی می باشد و پلیس راهور استان در جهت برخورد با متخلفین و حمایت از تاکسیرانان با این سازمان همکاری دارد.

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری استان کرمانشاه در پایان بیان کرد: سازمان تاکسیرانی کرمانشاه در جهت آگاه سازی شهروندان در عدم استفاده از خودروهای مسافربری شخصی اقدام به پخش تیزر انیمیشنی در رسانه ها کرده است تا مردم با هوشیاری در انتخاب خودروی مسافربری اقدام کنند زیرا ممکن است برخی از این مسافربران شخصی با اهداف دیگری مسافرگیری نمایند.

 

منبع: خبرخودرو