printlogo

DS6، اولین تجربه این هویت تجاری برای ورود به بازار کراس اوورها، بعد از ظهر یکشنبه در محل خانه دی اس تهران، واقع در بلوار اندرزگو رونمایی شد.
کد خبر : 12146
تاریخ انتشار : 03 مرداد 1395 09:23:00

«خبرماشین» - DS6، اولین تجربه این هویت تجاری برای ورود به بازار کراس اوورها، بعد از ظهر یکشنبه در محل خانه دی اس تهران، واقع در بلوار اندرزگو رونمایی شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین»، بی ‏تردید خودروی DS6، بهترین اس ‏یووی فرانسوی است که تا به حال ساخته شده است. در واقع DS6 اولین تلاش جدی برند DS برای ارائه یک اس‏ یو وی و ورود به بازار پرسود این گونه خودروها بوده و با توجه به مشخصات و قابلیت‏ هایی که دارد از آن می‏ توان به عنوان رقیب قدرتمند اس‏ یو وی‏ های لوکس کوچک ‏تر مانند رنجرور Evoque یاد کرد. 

با درک درستی که از سلایق خریداران صورت گرفته، قطعات کرومی به وفور در بدنه مدل DS 6 به کار گرفته شده‏ اند، که از آن جمله می ‏توان به ریل‏های سقفی که تا پشت ستون عقب ادامه یافته ‏اند، اشاره کرد. 

طراحی داخلی DS6 نیز مطابق با استانداردهای روز دنیا و با استفاده از مواد با کیفیت انجام شده است. به عنوان مثال، روکش چرم به طور گسترده‏ ای در نقاط مختلف اتاق از جمله صندلی ها، داشبورد و رو دری ‏ها مورد استفاده قرار گرفته و این دقیقاً همان چیزی است که از اتومبیلی با این مشخصات انتظار می‏ رود. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین»، کیفیت دکمه ‏ها و کنترل‏ های مختلف همراه با نمایش گر لمسی 7 اینچی نیز در سطح خوبی قرار دارد. با این حال، شاید تنها نکته بلا استفاده روکش شبه چوب در بخش‏ هایی از اتاق DS 6 باشد.

با فاصله محوری 2.73 متری، DS 6 فضای داخلی جادار و آسایش تمام عیار را برای همه سرنشینان فراهم می کند.  بدنه دارای ستون های سقفی است که قابلیت های خودرو در مسیر های طولانی را نشان می دهد. در حالی که محفظه بار حجم بارگیری 500 لیتری را تامین می نماید.

DS6  ازآخرین نسل موتورهای DS با بازدهی بالا بهره می برد.موتور THP160 مدرن که با همکاری گروه ب ام و توسعه یافته است در ترکیب با تکنولوژی های کنترل چسبندگی جاده و توقف و حرکت، قدرت DS6 را بهبود داده و عملکرد زیست محیطی آن را تقویت می کند.

موتور 4 سیلندر بنزینی 1.6 لیتری توربوشارژردار به قدرت 165 اسب‏ بخار برای این اتومبیل در نظر گرفته شده‏ که به یک گیربکس 6 سرعته اتوماتیک متصل می‏ شوند. 

در خودروی DS6 به جای سیستم چهار چرخ محرک ،یک سامانه الکترونیکی کنترل چسبندگی تعبیه شده، که گفته می‏شود وظیفه بهینه سازی کشش چرخ‏های جلو را در شرایط گوناگون بر عهده دارد.

در مجموع، DS6 با توجه به قیمت پایه حدود 218 میلیون تومانی و تجهیزات فراوانی که در اختیار خریدارانش می‏ گذارد، انتخاب مناسبی به نظر می ‏رسد. از جمله تجهیزات مدل‏های مختلف DS6 می‏توان به صندلی‏ های چرمی، ناوبری ماهواره‏ای، ورود بدون کلید، سیستم نمایش فشار باد لاستیک‏ ها، دوربین دید عقب، در صندوق عقب بازشو برقی و ماساژور صندلی‏ های جلو اشاره کرد. 

این خودرو در شرایط ویژه فروش نقدی با تخفیف به قیمت 214 میلیون تومان و بیمه بدنه رایگان به فروش می رسد.

DS برند لوکس شرکت پژو-سیتروئن است که در مهر ماه 1394 پس از گذشت بیش از 30 سال مجددا فعالیت خود را در ایران آغاز کرد. جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت شرکت آرین موتور تابان به نشانی www.dsautomobiles.ir مراجعه نمائید.