printlogo

شاید ایده ساخت وانت پیکاپ ب ام و به اندازه پنج سال گذشته عجیب به نظر نرسد.
کد خبر : 12155
تاریخ انتشار : 03 مرداد 1395 13:01:00

شاید ایده ساخت وانت پیکاپ ب ام و به اندازه پنج سال گذشته عجیب به نظر نرسد.

ب ام و در سال 2011 به عنوان دروغ اول آوریل تصویری از وانت پیکاپی بر اساس E92 M3 را منتشر کرد اما امروزه ایده ساخت وانت توسط ب ام و غیر ممکن به نظر نمی رسد. مرسدس بنز در پی ورود به این کلاس با کلاس GLT است که در این صورت ب ام و نیز مجبور خواهد شد این بخش از بازار را نیز در نظر بگیرد. مدیر اجرایی ب ام و در استرالیا، Marc Werner نیز اخیرا به اشاره به همین موضوع اظهار داشت: "ما به طور جدی این بخش را تحت نظر داریم."

البته این ادعا کمی با اظهارات مدیر ب ام و در آسیا، اقیانوسیه و آفریقای جنوبی، Hendrik von Kuenheim متفاوت است که گفته بود این خودروساز آلمانی هرگز وانت پیکاپ تولید نخواهد کرد. اما ب ام و قبلا نیز گفته بود که هرگز خودروهای دیفرانسیل جلو تولید نمی کند در حالی که اکنون تعدادی مدل دیفرانسیل جلو همچون سدان سری 1 جدید برای بازار چین در خط تولید این خودروساز وجود دارد.

Werner در مورد وانت بی ام و در آینده نزدیک خوش بین نبوده اما اظهار داشته که مرسدس با تولید خودروهای تجاری، وانت ها و ون ها سود خوبی به دست آورده است. ممکن است بی ام و برای تولید چنین مدلی به تویوتا روی آورد که اکنون در حال ساخت پلتفرم خودروی اسپرت جدیدی با این خودروساز است.

 

منبع: خبرخودرو