printlogo

کادیلاک در پیبل بیچ این هفته از یک کانسپت جدید رونمایی کرد.
کد خبر : 12314
تاریخ انتشار : 31 مرداد 1395 13:37:00

کادیلاک در پیبل بیچ این هفته از یک کانسپت جدید رونمایی کرد.

این خودرو که اسکالا کانسپت نامیده می شود نسل بعدی طراحی کادیلاک را به همراه مهارت ساخت و تکنولوژی مدل های آینده این خودروساز نشان می دهد. نام این خودرو از کلمه اسپانیایی "scale" گرفته شده و کانسپتی برای همتای بزرگ تر، مجلل تر و بهتر کادیلاک CT6 جدید است. این خودرو هم چنین پس از Ciel کانورتیبل و المیراج کوپه سومین مدل از سری کانسپت هایی است که این خودروساز آمریکایی طی سال های اخیر در پیبل بیچ رونمایی کرده است.

این کانسپت چهار در بزرگ که طراحی شد تا خودرویی برای راننده و در عین حال سدانی پرچم دار باشد دارای طراحی لیفتبک ارتقا یافته است که بر مقیاس و انعطاف پذیری خودرو تمرکز دارد. طول کلی این خودرو 210.5 اینچ است که ان را 6 اینچ بزرگ تر از CT6 می کند.

در قسمت جلوی این خودرو طرحی سه بعدی روی جلوپنجره وجود دارد در حالی که رینگ های 22 اینچی در گوشه های آن تعبیه شده اند. زیر کاپوت این خودرو یک موتور 4.2 لیتری تواین توربو V8 جدید تعبیه شده که نمونه اولیه ای از سیستم جدیدی است که اکنون برای مدل های آینده ساخته می شود.

کابین این مدل کادیلاک دارای ویژگی دو شخصیتی است که در جلوی آن بر تکنولوژی های مدرن تمرکز شده و در پشت آن رفاه سرنشینان در نظر گرفته شده است. سه نمایشگر منحنی OLED در قسمت جلوی این خودرو تعبیه شده اند . نمایشگرهای بسیار باریک و منحنی نیز در جلوی راننده قرار دارند.

 

منبع: خبرخودرو