printlogo

مرسدس AMG GLC43 کوپه قبل از رونمایی در نمایشگاه خودروی پاریس 2016 معرفی شد.
کد خبر : 12405
تاریخ انتشار : 13 شهریور 1395 14:29:00

مرسدس AMG GLC43 کوپه قبل از رونمایی در نمایشگاه خودروی پاریس 2016 معرفی شد.

مرسدس AMG GLC43 کوپه با موتور 3.0 لیتری بای توربو V6 دارای قدرت 362 اسب بخار و گشتاور 384 فوت پوند است که کمک می کند شتاب صفر تا صد خودرو 4.8 ثانیه باشد. این موتور به گیربکس اتوماتیک 9 سرعته ارتقا یافته AMG و سیستم چهار چرخ فعال AMG Performance 4MATIC متصل است. به گفته مرسدس AMG، این گیربکس 9 سرعته به طور اختصاصی تنظیم شده است تا تجربه سواری دینامیک تر و زمان تعویض دنده کم تری را ایجاد کند. این خودرو داای سه حالت رانندگی اسپرت، اسپرت پلاس و دستی خواهد بود.

مرسدس AMG GLC43 کوپه تنها بر قدرت بیش تر متمرکز نیست و مهندسان سیستم تعلیق اسپرت مخصوصی را بر اساس سیستم تعلیق هوای Air Body Control برای آن طراحی کرده اند. در نتیجه این امر، GLC43 کوپه دارای دینامیک رانندگی و شتاب ارتقا یافته است.

مرسدس AMG به منظور متمایز ساختن بدنه این خودرو جلوپنجره الماسی کرومی، بادشکن مشکی براق با تزئین کرومی براق و حروف AMG را برای آن تعبیه کرده است. هم چنین هواکش های متمایز روی سپر جلوی این خودرو دارای تزئینات کرومی نقره ای است. زیر این هواکش ها یک اسپلیتر کرومی نقره ای تعبیه شده که عبور بهینه جریان هوا برای خنک شدن مدول ها را تضمین می کند. در چهار طرف این خودرو رینگ های آلیاژی سبک 20 اینچی AMG با روکش مشکی براق تعبیه شده است.

مرسدس AMG GLC43 کوپه 28 سپتامبر در پاریس رونمایی می شود و از سه ماهه ابتدایی سال 2017 در نمایندگی های فروش ایالات متحده موجود خواهد بود. قیمت این خودرو قبل از عرضه آن اعلام خواهد شد.

 

منبع: خبرخودرو