printlogo

مراسم جشن آغاز دومین سال انتشار روزنامه دنیای خودرو با حضور معاون امور مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیران شرکت های خودروسازی و اصحاب رسانه برگزار شد.
کد خبر : 12532
تاریخ انتشار : 28 شهریور 1395 22:50:00

خبرماشین - مراسم جشن آغاز دومین سال انتشار روزنامه دنیای خودرو با حضور معاون امور مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیران شرکت های خودروسازی و اصحاب رسانه برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرماشین، این مراسم با سخنرانی دکتر حسین انتظامی، معاون وزیر ارشاد آغاز و سپس حسین نظریان، رییس شورای سیاست گذاری روزنامه دنیای خودرو در مورد تاریخچه نشریات خودرویی در جهان و ایران توضیحاتی ارائه کرد. 
در ادامه مراسم خودروهای منتخب در بازه های قیمتی مختلف معرفی و از نمایندگان شرکت ها قدردانی شد. همچنین از سید فخرالدین شبیری، مدیرمسئول، صاحب امتیاز و سردبیر مجله ماشین به عنوان پیشکسوت حوزه رسانه های خودرویی تقدیر شد.
روزنامه دنیای خودرو از دل سالها سابقه هفته نامه دنیای خودرو بیرون آمد و حالا شماره 300 روزنامه خود را منتشر کرد.
لازم به ذکر است در این روزنامه وزین، حسین نظریان به عنوان یکی از باسابقه های عرصه مطبوعات، خشایار نظریان به عنوان یکی از با تجربه ها و کاربلدهای رسانه های خودرویی به عنوان صاحب امتیاز و مدیر مسئول، علی طجوزی یکی دیگر از خوش نامان و با تجربه های عرصه خبر به عنوان سردبیر، با کمک خبرنگاران، عکاسان و کادر فنی مجرب این روزنامه، در این مراسم دومین سال تولد "دنیای خودرو" را جشن گرفت.