printlogo

گزارش شده است که فورد، ولوو، رولز رویس و آستون مارتین در نمایشگاه خودروی پاریس حضور نخواهند داشت که 29 سپتامبر افتتاح می شود.
کد خبر : 12535
تاریخ انتشار : 29 شهریور 1395 10:32:00

گزارش شده است که فورد، ولوو، رولز رویس و آستون مارتین در نمایشگاه خودروی پاریس حضور نخواهند داشت که 29 سپتامبر افتتاح می شود.

گفته می شود این نمایشگاه که زمانی بسیار فوق العاده بود اکنون با تغییراتی در خودروسازان و طرفداران همراه شده است. خودروسازان بر این باور هستند که صرف میلیون ها دلار برای غرفه های شلوغ مرکز نمایشگاه در دوره رسانه های اجتماعی و وبلاگ ها جذابیت خود را از دست داده و اگرچه هر ساله بازدیدکنندگان بیش تری به نمایشگاه می آیند اما این امر لزوما به معنای فروش بیش تر نیست.

اندی پالمر، مدیرعامل آستون مارتین گفت: "زمانی تصور بر این بود که باید در تمام نمایشگاه های خودرویی حضور داشته باشیم. اما گاهی اوقات روش های بهتری به جای صرف هزینه برای حضور در نمایشگاه ها وجود دارد."

حتی ولوو که این هفته خودروهایی همچون V90 کراس کانتری را رونمایی کرده و دو کانسپت را نیز به نمایش اختصاصی درآورده به پاریس نخواهد رفت چرا که تصمیم دارد خودروهایش را مستقیما به مشتریان آینده نگر بفروشد.

هم چنین گفته شده که مقام ارشد بی ام و در روزهای برگزاری این نمایشگاه طی نشستی از استراژی خودروهای برقی خود خبر خواهد داد در حالی که حضور فولکس واگن در این مراسم کم رنگ تر خواهد بود.

فورد به جای صرف هزینه 11.2 میلیون دلار که آئودی در نمایشگاه فرانکفورت 2011 برای برپا کردن غرفه خود پرداخت، یک برنامه تست روزانه را برای مشتریان خود تدارک خواهد دید در حالی که رولز رویس از وبلاگ نویسان و مشاهیر رسانه های اجتماعی دعوت می کند تا در رونمایی های خودروهایش شرکت کنند.

 

منبع: خبرخودرو