printlogo

آئودی سال گذشته شاسی بلند کامپکت Q3 را برای اولین بار پس از رونمایی آن فیس لیفت کرد و اکنون عناصر طراحی این خودرو به روز شده است.
کد خبر : 12544
تاریخ انتشار : 31 شهریور 1395 11:38:00

آئودی سال گذشته شاسی بلند کامپکت Q3 را برای اولین بار پس از رونمایی آن فیس لیفت کرد و اکنون عناصر طراحی این خودرو به روز شده است.

این خودرو که آئودی Q3 مدل 2017 نامیده می شود دارای طراحی بدنه و کابین به روز شده بوده اما از نظر فنی بی تغییر باقی می ماند.

Q3 که از این پس شاسی بلند کوچک این خودروساز نیست دارای طراحی تهاجمی تری شده تا از کراس اوور Q2 تازه رونمایی شده متمایز شود. این طراحی تهاجمی به لطف جلوپنجره اصلاح شده و هواکش های بزرگ ترفراهم شده است که ظاهر عضلانی به قسمت جلوی خودرو می دهند. آئودی هم چنین گزینه رنگ جدیدی به نام سبز استتاری را در پالت رنگ Q3 ارائه خواهد کرد.

در سال جاری هم چنین بسته ارتقای بدنه جدید S لاین برای این خودرو معرفی می شود که شامل رکاب های جلویی و رنگ مشکی براق برای جلوپنجره و هواکش ها است. در نیم رخ این خودرو نیز قسمت هایی مشکی روی درها، آینه ها، ریل های سقف و شیشه ها تعبیه شده است. این نسخه مخصوص هم چنین دارای رینگ های آلیاژی مشکی براق، صندلی های اسپرت و فرمان تخت خواهد بود.

Q3 اصلاح شده طی ماه های آینده در اروپا به فروش خواهد رسید و مانند مدل کنونی آن قیمت گذاری شده است. تنها نسخه S Line این خودرو قیمتی بیش تر خواهد داشت. این خودرو در نمایشگاه خودروی پاریس 2016 رونمایی خواهد شد. این خودرو رقیب مرسدس بنز GLC و جگوار F-Pace است.

 

منبع: خبرخودرو