printlogo

زمانی که صحبت از قوانین آلایندگی سخت گیرانه باشد، خودروسازانی همچون لامبورگینی راه سختی را در پیش دارند.
کد خبر : 12546
تاریخ انتشار : 31 شهریور 1395 11:41:00

زمانی که صحبت از قوانین آلایندگی سخت گیرانه باشد، خودروسازانی همچون لامبورگینی راه سختی را در پیش دارند.

طرفداران خوشحال خواهند شد اگر بدانند موتور V12 این خودروساز از خط تولید حذف نخواهد شد. هم چنین به نظر می رسد یک سدان چهار در نیز در دستور کار این خودروساز قرار دارد.

مدیرعامل لامبورگینی، Stefano Domenicali طی یک مراسم لامبورگینی در توکیو اظهار داشت موتور V12 این خودروساز حفظ خواهد شد و این خودروساز اقدامات لازم را برای حفظ آن انجام خواهد داد.

وی گفت: "چنان چه می دانید لامبورگینی یک DNA خودروی خاص دارد. بنابراین در زمانی کوتاه موتور V12 در خودروی ما و برای کلاس خودروی سوپر اسپرت باقی می ماند."

"چرا که این همان چیزی است که مشتریان ما می خواهند این همان چیزی است که مردم از ما تقاضا دارند. هم چنین در این بازار همچنان جای خالی هست که ما در پی تصرف آن هستیم."

لامبورگینی Urus نه تنها اولین شاسی بلند این برند خواهد بود بلکه این خودروساز برای اولین بار یک موتور توربوشارژ بنزینی را نیز در آن استفاده خواهد کرد.

Domenicaliدر مورد احتمال ساخت سدانی چهار در افزود: "خودروهای چهار سرنشین بخشی از تاریخ ما بوده اند. ما نباید از گذشته خود عقب بمانیم. باید تمام تلاش خود را انجام دهیم تا مطمئن شویم که Urus جایگاه خود را یافته است."

وی تاکید کرد: "ما باید طی سال های آینده محصول خوبی داشته باشیم و باید به فکر گام بعدی برای اونتادور باشیم که می تواند هوراکان بعدی باشد."

این خودرو اولین خودروی چهار در یا چهار سرنشین لامبورگینی نخواهد بود. خودروهایی همچون Rambo و Jaramaقبلا چنین عنوان هایی را به خود اختصاص داده اند. این برند هم چنین یک خودروی کانسپت به نام Estoque را در سال 2008 معرفی کرد که به خاطر شاسی بلند Urus ساخت آن لغو شد.

 

منبع: خبرخودرو