printlogo

همه طرفداران در انتظار لند روور دیفندر بعدی هستند تا وارد بازار شود.
کد خبر : 12547
تاریخ انتشار : 31 شهریور 1395 11:42:00

همه طرفداران در انتظار لند روور دیفندر بعدی هستند تا وارد بازار شود.

لند روور دفیندر بر اساس سری لند روور ساخته شده که به سال 1948 بازمی گردد. جای تعجب نیست که این خودرو پس از 68 سال خروج از خطوط مونتاژ لند روور و نزدیک به دو میلیون فروش در سراسر دنیا تبدیل به یک افسانه شده است. برخی منابع اعلام کرده اند که لند روور دیفندر جدید زمانی در سال 2018 رونمایی خواهد شد و با توجه به طراحی های ذهنی منتشر شده از این خودرو به نظر می رسد طراحی متمایز اما در عین حال سبکی قدیمی خواهد داشت.

اساس طراحی ذهنی منتشر شده برای این خودرو از لند روور DC100 Sport کانسپت گرفته شده که برای اولین بار در نمایشگاه خودروی فرانکفورت 2011 معرفی شد. پس از آن، لند روور اعلام کرد که این کانسپت مدلی را نشان می دهد که به تدریج جایگزین دیفندر خواهد شد.

هایلایت بدنه دیفندر جدید شامل یک جفت چراغ جلوی پروژکتوری گرد با تکنولوژی LED و جلوپنجره سنتی لند روور خواهد بود که قابی آلومینیومی دارد. هم چنین گلگیرهای جلوی برجسته که تایرهای آفرود بزرگ را در خود جای داده اند و شکل کلاسیک درها و شیشه ها در این خودرو به چشم می خورد.

لند روور تصمیم دارد دیفندر جدید را در مدل های دو در، چهار در و پیکاپ با سبک های بدنه دو و چهار در عرضه کند. گمان می رود دیفندر جدید به جدیدترین موتور دیزلی Ingenium مجهز شود که به گیربکس Transcend متصل می شود.

 

منبع: خبرخودرو