printlogo

معاون شبکه خدمات ایساکو از برگزاری آزمون مهارت سنجی سراسری پرسنل نمایندگی های مجاز ایران خودرو، که مهم ترین و گسترده ترین رقابت حوزه خدمات پس از فروش خودرو است در روز چهارشنبه خبر داد.
کد خبر : 12783
تاریخ انتشار : 03 آبان 1395 11:35:00

معاون شبکه خدمات ایساکو از برگزاری 
آزمون مهارت سنجی سراسری پرسنل نمایندگی های مجاز ایران خودرو، که مهم ترین و گسترده ترین رقابت حوزه خدمات پس از فروش خودرو است در روز چهارشنبه خبر داد.
شهریار سلطانی گفت: این آزمون با حضور بیش از 8000 شرکت کننده به صورت هم زمان در دو نوبت صبح و عصر، در 20 حوزه امتحانی سراسر کشور برگزار خواهد شد.
وی افزود: این آزمون با هدف سنجش و به روزرسانی دانش فنی و عمومی پرسنل، تعیین نقاط بهبود و اثرگذار بر کیفیت ارائه خدمات و ارتقای سطح مهارت های پرسنل نمایندگی های مجاز برگزار می شود و شرکت کنندگان در دو سطح کارشناسی (مدیر خدمات پس از فروش، کارشناس پذیرش، مسئول انبار و کارشناس فنی) و استادکار (مکانیک، برق کار، جلوبندی و گازسوزکار) در آن شرکت خواهند داشت.
سلطانی ادامه داد: ثبت نام از داوطلبان به صورت اینترنتی و از طریق سایت شرکت ایساکو صورت گرفته و به منظور دقت و صحت در برگزاری آزمون، روسای چند مرکز فنی و حرفه ای و دانشگاه، در جلسه آزمون حضور خواهند داشت؛ همچنین بیش از 40 ناظر بر اجرای آن نظارت می کنند.
گفتنی است این آزمون از سال 87 در شرکت ایساکو برگزار می شود و رقابتی بودن آن، با ایجاد انگیزه در بین پرسنل نمایندگی ها، باعث ارتقا سطح کیفی ارائه خدمات شده و افزایش روزافزون رضایت مشتریان از خدمات را در پی خواهد داشت.