printlogo

شهردار منطقه 15 از شتاب بخشی در تخلیه و تغییر شغل گاراژهای اوراق فروشی میدان شوش به فعالیتهای غیر مزاحم خبر داد.
کد خبر : 12833
تاریخ انتشار : 10 آبان 1395 11:48:00

شهردار منطقه 15 از شتاب بخشی در تخلیه و تغییر شغل گاراژهای اوراق فروشی میدان شوش به فعالیتهای غیر مزاحم خبر داد.

انجمنی با اشاره به اجرای طرح انتقال اوراق کنندگان و فروشندگان لوازم مستعمل خودروی میدان شوش به مجتمع ثامن الحجج (ع) افزود: در این راستا هریک از ارگانهای ذیربط آمادگی لازم برای ارائه همکار ی با صنف مورد نظر را داشته و جلسات مستمری نیز  به منظور شتاب بخشی به اجرای طرح در حال برگزاری است.

انجمنی در ادامه آمادگی منطقه را در جهت مساعدتهای لازم  در تسریع و تسهیل در انجام پروژه گاراژهای تخلیه شده با کف سازی و محوطه سازی مناسب جهت تغییر چهره این اماکن با متقاضیان و مالکین اعلام کرد.

شهردار منطقه اظهار داشت: جمع آوری اوراق فروشان و انتقال آنها به مجتمع ثامن الحجج(ع)، بهسازی گاراژهای تخلیه شده شامل محوطه سازی گاراژها توسط شهرداری و نظافت مغازه ها توسط ذینفعان و مالکین، تغییر شغل از اوراق فروشی به مشاغل مجاز و بررسی وضعیت سطوح تجاری از حیث مجاز و غیر مجاز مورد تایید شرکت ساماندهی و نیز هماهنگی ذینفعان با مالکیت و ارائه درخواست تخریب و نوسازی و استفاده از تسهیلات قانونی و تبدیل این نقطه شهری به یک نقطه زیبا با کاربری متجانس با ارزش افزوده ویژه و مکانی در شان کسبه محترم و عموم شهروندان محترم از جمله اقدامات شهرداری در این محله خواهد بود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه کسبه محترم این نقطه شهر از لحاظ مالکیت به چند گروه تقسیم می شوند؛ خاطر نشان کرد: افرادی که مالکیت آنها محرز است در تثبیت یا تخریب و نوسازی هیچ مشکلی ندارند و به موضوعات گروهی هم که دارای اجاره نامه  بوده یا فاقد مدارک مثبته هستند از طریق محاکم رسیدگی خواهد شد.

وی یادآور کرد: هفته گذشته در راستای انتقال این صنف؛ بازدیدی با حضور فرمانده پلیس آگاهی تهران، جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ ، مدیرعامل شرکت ساماندهی، سرکلانتری ششم و کلیه عوامل اجرایی این طرح انجام و روند اجرای پروژه مورد بررسی قرار گرفت.

 

منبع: خبرخودرو