printlogo

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تهران اعلام کرد: ۹۰ درصد از مجاری عرضه فرآورده های نفتی منطقه تهران در طرح رتبه‌بندی جایگاه‌ها، درجه یک و ممتاز را کسب کردند.
کد خبر : 12994
تاریخ انتشار : 24 آبان 1395 14:16:00

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تهران اعلام کرد: ۹۰ درصد از مجاری عرضه فرآورده های نفتی منطقه تهران در طرح رتبه‌بندی جایگاه‌ها، درجه یک و ممتاز را کسب کردند.

کرامت ویس کرمی گفت: طرح رتبه‎بندی جایگاه‌های منطقه تهران در نیمه دوم امسال با هدف ارتقای سطح کیفی و کمی ارائه خدمات به مشتریان و با همکاری کارگروه رتبه‎بندی مجاری عرضه و مالکان جایگاه‌ها آغاز شده است.

وی جلوگیری از تحمیل هزینه‌های مازاد بر جایگاه داران را از دیگر اهداف این طرح برشمرد و افزود: ما در اجرای این طرح به دنبال افزایش ضریب ایمنی در نقاط عرضه فرآورده و رفع نواقص فنی و ایمنی این جایگاه‌ها هستیم تا با نظارت مستمر کارمزد متناسب با فعالیت و تلاش این مجاری را تعیین کنیم.

مدیر منطقه تهران اعلام کرد: با توجه به شاخص‌های ارزیابی جایگاه‌ها، تعداد ۲۰۷ باب از این مجاری عرضه توانسته‌اند رتبه ممتاز و یک را کسب کنند که این رقم با توجه به گستردگی و اهمیت منطقه تهران، رقم در خور توجهی بوده و نشانگر تعامل همه جانبه مالکان جایگاه‌ها با کارگروه اجرای طرح است.

وی ادامه داد: محدوده تحت پوشش طرح، شهر تهران و نواحی ۱۳ گانه است که تعداد ۶ ناحیه داخلی و هفت ناحیه مستقر در شهرستان‌های حومه تهران را شامل می شود.

ویس کرمی، محورهای مختلفی را در اجرای طرح درجه‌بندی برشمرد که از آن جمله می‌توان به شاخص‌های استفاده کامل و بدون نقص از سامانه هوشمند سوخت، تابلوهای هشداردهنده، سیستم حفاظتی، دوربین مدار بسته، سیستم نمایش سطح‌سنج و دماسنج (LG/TG)، سیستم ایمنی، بهداشت و محیط زیست، نصب تابلوهای مشخصات جایگاه، ایجاد فضای سبز، نظافت مستمر جایگاه، نحوه برخورد با مشتری و غیره اشاره کرد.

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تهران در زمینه نگهداری، توزیع و فروش فرآورده‌های نفتی فعالیت دارد و یکی از مراکز بسیار مهم در تامین سوخت از نظر سیاسی، اجتماعی و اقتصادی در کشور است که وظیفه سوخت‌رسانی به بزرگترین مراکز صنعتی ایران ( استان تهران ) را با مهمترین مراکز صنعتی - کشاورزی در شهرستان‌های ری - شمیرانات -  ورامین - پاکدشت - اسلامشهر - دماوند - فیروزکوه - کن-  سولقان- شهریار- رباط کریم را به عهده دارد.

همچنین، تامین به موقع سوخت فرودگاه‌های بین‌المللی مهرآباد و امام خمینی به عنوان یکی از مراکز مهم در تامین و توزیع فرآورده‌های نفتی برعهده این شرکت است.

 

منبع: خبرخودرو