printlogo

اگر به هر دلیل فکر کرده‌اید که نیسان ماکسیما ۲۰۱۶ طراحی ظاهری خیلی خوبی ندارد، شاید این نسخه سفارشی سازی شده بتواند نظر شما را عوض کند.
کد خبر : 13065
تاریخ انتشار : 06 آذر 1395 13:19:00

اگر به هر دلیل فکر کرده‌اید که نیسان ماکسیما ۲۰۱۶ طراحی ظاهری خیلی خوبی ندارد، شاید این نسخه سفارشی سازی شده بتواند نظر شما را عوض کند.

جدا از تمام چیزهایی که ماکسیما را بین رقبای خود به خودرویی خاص تبدیل می‌کند، ارتفاع این نسخه ویژه کم‌تر شده و روی دو جفت رینگ بزرگ ووسِن VFS6 سوار شده است.

علاوه بر این، خودرو مجهز به کیت بدنه اسپرت می‌باشد که شامل یک باله عقب کوچک و همچنین چراغ‌های عقب و شیشه‌های دودی است. به طور کلی، این مدل بیشتر به یک خودروی نمایشگاهی می‌ماند تا یک خودرو برای رانندگی روزانه، هر چند هدف از طراحی این خودرو نیز همین بوده است.

به این فکر می‌کنید که چه چیزی ممکن است زیر کاپوت این سدان خانوادگی خشن خوابیده باشد؟ پاسخ موتور ۳٫۵ لیتری شش سیلندر خطی سری VQ است که اخیراً باز طراحی شده و نیرویی معادل ۳۰۰ اسب بخار را در اختیار راننده قرار می‌دهد، صرف سوخت ترکیبی آن نیز ۷٫۸ لیتر به ازای هر صد کیلومتر ذکر شده است.

به طور کلی، ترکیب رنگ این خودروی زیبا کاملاً منطقی به نظر می‌رسد، قطعات مشکی کیت بدنه هماهنگی خوبی با شیشه‌های دودی و کاورهای مشکی آینه‌های بغل دارد و این در حالی است که دستگیره درب‌های کرومی و جلو پنجره خودرو نیز با رینگ‌های سفارشی آن ست شده‌اند.

ممکن است برخی به این نتیجه برسند که این خودرو طراحی ظاهری شلوغ و پر زرق و برقی دارد، نظر شما در این مورد چیست؟

 

منبع: خبرخودرو