printlogo

بر اساس گزارش‌‌های منتشر شده، هواپیمای حامل بازیکنان تیم فوتبال چاپِکونز که از بولیوی عازم فرودگاه مدلین واقع در شهر ریونگروی کلمبیا بود، در این کشور دچار سانحه شد و سقوط کرد.
کد خبر : 13093
تاریخ انتشار : 09 آذر 1395 11:07:00

برخی رسانه‌های بین‌المللی گزارش داده‌اند که در سقوط هواپیمای حامل بازیکنان تیم فوتبال چاپِکونز برزیل کسی جان سالم به در نبرده است.

بر اساس گزارش‌‌های منتشر شده، هواپیمای حامل بازیکنان تیم فوتبال چاپِکونز که از بولیوی عازم فرودگاه مدلین واقع در شهر ریونگروی کلمبیا بود، در این کشور دچار سانحه شد و سقوط کرد. این هواپیما 72 مسافر داشت که اعضای تیم چاپِکونز، فینالیست جام سودآمریکانای امسال هم جزو آنها بودند. چاپِکونز طبق برنامه قرار است بامداد پنجشنبه به وفت تهران در فینال جام سودآمریکانا به مصاف اتلتیکو ناسیونال کلمبیا برود.

گزارش‌ها حاکی از آن است که هواپیمای حامل این بازیکنان برزیلی در حدود ساعت 22:15 به وقت محلی از فضای هوایی کلمبیا ناپدید شد. گفته می‌شود دلیل اصلی سقوط هواپیما نداشتن سوخت کافی بوده است. برخی رسانه‌ها خبر داده‌اند که تمامی 72 سرنشین و 9 خدمه این هواپیما جان خود را از دست داده‌اند و برخی رسانه‌های دیگر گزارش داده‌اند که ممکن است کسانی از این سانحه جان سالم به در برده باشند. با این حال هنوز آمار دقیقی از تعداد مصدومان و کشته‌شدگان این سانحه هوایی منتشر نشده است.

بر اساس اخبار اولیه حدود 10 نفر بر اثر سقوط این هواپیما دچار جراحت و مصدومیت شده‌اند.

 

منبع: تسنیم