printlogo

این یک دنیای جدید است، فورد موستانگ نمادین در کنار تراک اف 150 قرار است تا سال 2020 یک نسخه هیبریدی داشته باشند.
کد خبر : 13355
تاریخ انتشار : 16 دی 1395 10:51:00

این یک دنیای جدید است، فورد موستانگ نمادین در کنار تراک اف 150 قرار است تا سال 2020 یک نسخه هیبریدی داشته باشند.

طبق ادعای فورد، آن‌ها قصد دارند در برنامه‌ای جدید 13 مدل الکتریکی شده را وارد بازار کنند و 7 مدل از آن‌ها طی 5 سال آینده قرار است معرفی شوند.

موستانگ هیبریدی در ابتدا وارد بازار آمریکای شمالی خواهد شد و اف 150 هیبریدی برای بازارهای آمریکای شمالی و خاور میانه عرضه می‌شود، این در حالی است که یک ون ترانزیت پلاگین هیبریدی نیز برای بازار اروپا در نظر گرفته شده است. یک شاسی بلند کاملاً الکتریکی نیز که با یک بار شارژ 480 کیلومتر مسافت طی می‌کند نیز برای فروش در بازارهای آمریکا، اروپا و آسیا طراحی خواهد شد.

مدل آتی موستانگ هیبریدی گفته می‌شود نیرویی برابر با نیروی موتور هشت سیلندر داشته و گشتاور بیشتری در قیاس با مدل فعلی خواهد داشت، ولی اشاره نشده که آیا مدل هیبریدی این خودروی افسانه‌ای از چه نوع موتوری استفاده خواهد کرد. مدل هیبریدی اف 150 گفته می‌شود در کارخانه دیر بورن فورد ساخته خواهد شد.

فورد همچنین برنامه‌هایی برای سرمایه گذاری 700 میلیون دلاری در خط تولید فلت راک خود در میشیگان دارد تا کار تولید خودروهای خودران و الکتریکی را در کنار مدل‌هایی مانند موستانگ و لینکلن کانتیننتال تسهیل کند. طبق ادعای فورد این برنامه آن‌ها 700 شغل مستقیم جدید ایجاد خواهد کرد.

 

منبع: خبرخودرو