printlogo

بخش پس از فروش TRD تویوتا نسخه هایی جدید از کراس اوور C-HR و خودروی اسپرت 86 را در نمایشگاه خودروی توکیو به نمایش درآورده است.
کد خبر : 13404
تاریخ انتشار : 27 دی 1395 12:00:00

بخش پس از فروش TRD تویوتا نسخه هایی جدید از کراس اوور C-HR و خودروی اسپرت 86 را در نمایشگاه خودروی توکیو به نمایش درآورده است.

به طور کلی شش مدل تیون شده TRD در غرفه تویوتا در این نمایشگاه دیده می شوند که دارای اصلاحات بدنه، رینگ های سفارشی و تجهیزات مازاد دیگری هستند.

C-HR در دو نسخه Aggressive و Extreme به نمایش درآمده است تا دو ظاهر متفاوت از این کراس اوور کوچک جدید معرفی شود. نسخه Aggressiveاین خودرو دارای ظاهری مسابقه ای شامل سپر جلوی سفارشی، LEDهای دید در روز، دیفیوزر عقب مخصوص، رکاب های در توسعه یافته و اسپویلر لبه روی در صندوق عقب است. TRD در نسخه Extreme این خودرو سبک مسابقات صحرایی را انتخاب کرده که شامل فلاپ های قرمز جدید، اسپویلر جلوی بزرگ، گلگیرهای مشکی و رینگ های آلیاژی 16 اینچی است. البته این نسخه علاوه بر تغییرات ظاهری دارای motion control beam برای سیستم تعلیق، سیستم مانیتور فشار تایر و محافظ های دستگیره های در نیز هست.

TRD برای خودروی اسپرت 86 قسمت های فیبر کربنی را تعبیه کرده است که به کاهش وزن آن کمک می کنند. تویوتا 86 14R-60 کربن کانسپت هم چنین به اسپویلر لبه توسعه یافته و سپر جلوی اصلاح شده نیز مجهز شده که شبیه به تویوتا 86 TRD Griffon کانسپت است.

یک مدل 86 دیگر نیز در این نمایشگاه دیده می شود که دارای سبک مسابقات آفرود است. 86 رالی کانسپت که با همکاری قهرمان مسابقات رالی ژاپن، Fumio Tahara ساخته شده است با تایرهای بزرگ خود که کمک می کنند خودرو به راحتی از موانع عبور کند، می تواند در رقابت ها موفق شود.

 

منبع: خبرخودرو