printlogo

سامانه خرید، فروش و جایگزینی خودروهای کارکرده مدیران خودرو با محصولات جدید ام وی ام و چری آغاز به کار کرد.
کد خبر : 13502
تاریخ انتشار : 17 بهمن 1395 14:58:00

«خبرماشین» - سامانه خرید، فروش و جایگزینی خودروهای کارکرده مدیران خودرو با محصولات جدید ام وی ام و چری آغاز به کار کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین»، معاون فروش شرکت مدیران خودرو ضمن اعلام جزئیات این طرح گفت: به منظور آسوده کردن خیال مالکان که قصد فروش خودرو خود را دارند و همچنین مشتریانی که قصد خرید اتومبیل دست دوم دارند و به منظور مدیریت خودروهای دست دوم در بازار اقدام به راه اندازی این سامانه کردیم.

امیرحسین امیری ادامه داد: این طرح دارای تفاوت هایی با سایر طرح های تعویض خودرو کارکرده با نو دارد. قیمت گذاری خودروهای دست دوم تحت نظارت و کنترل نیست. این قیمت ها در بیشتر مواقع به سمتی می رود که خریدار و فروشنده رضایت ندارند. موضوعی که ما روی آن تمرکز کردیم کنترل قیمت خودروهای دست دوم در بازار است.

وی گفت: قیمت خودروهای دست دوم در این طرح از سوی کارشناسان این حوزه و همچنین کارشناس رسمی دادگستری تعیین می شود. قیمتی که در این طرح عرضه می شود بر اساس کارکرد، مدل و وضعیت فنی ظاهری مشخص می شود. البته عامل سوم به صورت توافقی بین فروشنده و خریدار تعیین می شود. 

معاون فروش شرکت مدیران خودرو خاطرنشان کرد: تمایز این طرح تسهیلاتی است که هم برای خودروهای نو و کارکرده در نظر گرفتیم. برای خرید خودرو نو تا 70 درصد تسهیلات با بازپرداخت پنج ساله و کارمزد 18.99 درصد و برای خرید خودروهای کارکرده تا 60 درصد تسهیلات با بازپرداخت چهار ساله با کارمزد 18.99 درصد پیش بینی شده است. همچنین 0.5 درصد تخفیف قیمت خودرو برای خریداران خودرو نو از دیگر ویژگی های این طرح است.

امیری افزود: تمایز دیگر بحث خدمات و پشتیبانی است که برای خودروهای دست دوم در نظر می گیریم. 10 درصد تخفیف در قیمت قطعات و خدمات پس از فروش برای خودروهای کارکرده در شبکه نمایندگی های شرکت مدیران خودرو به مدت یک سال و 10 درصد تخفیف در اجرت خدمات پس از فروش برای خریداران خودرو کارکرده در شبکه نمایندگی های شرکت مدیران خودرو برنامه ریزی شده است.

وی با اشاره به عرضه بیش از 200 هزار دستگاه از محصولات مدیران خودرو در بازار ایران ، اظهار داشت : با ضمانت بانک سامان تسهیلات این خودروها به مشتریان اهدا خواهد شد و کلیه خودروهای از سال 85 به بعد مشمول طرح جایگزینی خودروهای کارکرده شرکت مدیران خودرو می شوند به طوری که در فاز اول اجرای این طرح برنامه شرکت مدیران خودرو، جایگزینی حداقل 10 درصد از خودروهای عرضه شده شرکت است.

معاون فروش شرکت مدیران خودرو ادامه داد: برای دریافت این تسهیلات اگر مشتری بعد از پروسه اعتبار سنجی مشکلی نداشته باشد فقط سند در رهن می ماند و نیازی به ضامن هم نخواهد بود.

امیری تاکید کرد : کسانی که خواستار حضور در طرح جایگزینی خودروهای کارکرده شرکت مدیران هستند چنانچه اقساط خودروهای آنها تاکنون به  اتمام نرسیده است، نمی توانند از این طرح استفاده نمایند.

وی همچنین در خصوص روند حضور متقاضیان در طرح  جایگزینی گفت :  در این طرح قیمت خودرو کارکرده متقاضیان به عنوان آورده آنها محاسبه می شود و مابقی قیمت خودروی جدید به صورت تسهیلات به مشتریان اعطاء می شود.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت www.toptac.ir مراجعه نمایند.