printlogo

تویوتا در سال 2015 کمری هیبریدی را معرفی کرد و از آن زمان این خودرو پرفروش ترین مدل هیبریدی بازار شد.
کد خبر : 13580
تاریخ انتشار : 30 بهمن 1395 11:23:00

تویوتا در سال 2015 کمری هیبریدی را معرفی کرد و از آن زمان این خودرو پرفروش ترین مدل هیبریدی بازار شد.

تویوتا اکنون کمری را به روز کرده و این خودرو به تجهیزات بیش تری مجهز شده است تا رقابت بهتری را با مدل های اشکودا سوپرب و هوندا آکورد در کلاس D داشته باشد. این خودرو هم چنین افزایش قیمت داشته و اکنون 47682 دلار به فروش می رسد.

به روز رسانی 2017 کمری هیبریدی شامل چراغ های جلوی پروژکتوری با لامپ های LED و LEDهای دید در روز است. حتی چراغ های مه شکن این خودرو نیز به LED مجهز می شوند. این خودرو اکنون از رینگ های آلیاژی بزرگ تر 18 اینچی 15 پره بهره می برد. آینه های کناری این خودرو نیز قابلیت تاشوی خودکار برقی دارند.

در کابین این خودرو، سیستم سرگرمی با رابط جدیدی برای ناوبری راحت تر و سیستم صوتی با 12 بلندگوی JBL تعبیه شده است. هم چنین در این خودرو سیستم شارژ بی سیم جدیدی برای برخی تلفن های همراه ارائه می شود. دسته های صندلی عقب در این خودرو دکمه های تنظیم صندلی ها، کنترل دما در پشت و آفتاب گیر برقی شیشه عقب را در خود جای داده اند. شیشه عقب این خودرو نیز به آفتاب گیری مجهز است که در صورت عدم نیاز قابل برداشتن است.

کمری اکنون به 9 کیس هوا، سیستم جدید مانیتور فشار تایر و چراغ های ترمز اضطراری مجهز است. قفل صندلی کودک ISOFIX روی صندلی های عقب به همراه کنترل ثبات خودرو، کنترل کشش و ABSبه صورت استاندارد ارائه می شود.

زیر کاپوت این خودرو موتور 2.5 لیتری بنزینی به همراه موتورهای برقی تعبیه شده که قدرت کلی 203 اسب بخار را تولید می کنند. این نیرومحرکه به یک گیربکس اتوماتیک CVT متصل شده که نیروی چرخ های جلو را تامین می کند. میزان مصرف سوخت این خودرو 1 لیتر در هر 19.16 کیلومتر است.

 

منبع: خبرخودرو