printlogo

واحد خودروهای با عملکرد بالای مرسدس بنز با عرضه نسخه ویژه پنجاهمین سالگرد AMG GT C Roadster جدید، پنجاهمین سالگرد فعالیتش را گرامی داشت.
کد خبر : 13616
تاریخ انتشار : 07 اسفند 1395 18:32:00

واحد خودروهای با عملکرد بالای مرسدس بنز با عرضه نسخه ویژه پنجاهمین سالگرد AMG GT C Roadster جدید، پنجاهمین سالگرد فعالیتش را گرامی داشت.

این اولین خودرو در میان سه خودروی دیگری است که قابلیت های بالاتری در مقایسه با مدل های معمولی  دارند. توبیاس موئر، مدیر مرسدس AMG گفت: تاکنون، سال 2016 موفق ترین سال تاریخ شرکت بوده است. ما از این موقعیت در جذب مشتریان بیشتر به مرسدس AMG استفاده می کنیم و در این راه نسخه های ویژه محصولاتمان در کنارمان خواهند بود. ما در نمایشگاه اتومبیل ژنو حضور پیدا خواهیم کرد و لذا مشتریان امسال گزینه های بیشتری برای انتخاب خودروهای قدرتمند خواهند داشت.

نسخه پنجاه رودستر مرسدس AMG GTC تیراژی پانصد دستگاهی در سراسر جهان خواهد داشت و دارای دو رنگ خاص خاکستری و سپید خواهد بود. در قسمت های مختلف این خودرو تزئینات مشکی رنگ به چشم می خورد. این تزئینات ورودی های هوای جلو و کناری، باله های کناری، جلو پنجره، دیفیوزر عقب، باله عقبی و سراگزوزها را شامل می شود.

رینگ های آلیاژی دست ساز این خودرو نیز دارای تزئینات مشکی رنگ است. در قسمت داخلی نیز روکش های چرم ناپا با تودوزی رنگی و فرمان فیبر کربنی متفاوت با آرم نسخه 50 به چشم می خورد. همچنین مشتریان می توانند بسته AMG Interior Night را برای آن سفارش دهند.

خودروی فوق دارای یک موتور 4.0 لیتری V8 توربوشارژ دوقلو به توان 557 اسب بخار و گشتاور 680 نیوتون متر است.

 

منبع: خبرخودرو