printlogo

شرکت تیونینگ AC Schnitzer اقدام به بروزرسانی خودروی ب ام و i8 اسپایدر کرد.
کد خبر : 13697
تاریخ انتشار : 21 اسفند 1395 15:07:00

شرکت تیونینگ AC Schnitzer اقدام به بروزرسانی خودروی ب ام و i8 اسپایدر کرد.

شرکت تیونینگ فوق از ساخت نسخه ویژه ای از کوپه اسپرت دوستدار محیط زیست i8 با بدنه ای قرمز رنگ و قطعات فیبر کربنی خبر داد.

در قسمت جلویی این خودرو شاهد نصب یک سپر جدید با ورودی های هوای جدید هستیم. باله های کناری نیز بر ویژگی های ظاهری هجومی این خودرو افزوده اند. این باله ها مثل قاب آیینه های کناری و دستگیره های در از جنس الیاف کربنی هستند و نصب آن ها در کاهش وزن خودرو موثر بوده است. از سویی در قسمت عقب باله عقبی این خودرو و دیفیوزرهای آن نیز از جنس الیاف کربنی ساخته شده اند. خودروی فوق با رینگ های 20 و 21 اینچی ساخت AC و تایرهای 245/35 R21 و 285/30 RZL عرضه می شود که کل وزن آن ها حدود 4.4 کیلوگرم سبک تر از قبل است.

همچنین یک سامانه تعلیق اسپرت نیز برای این محصول در نظر گرفته شده که فاصله آن با سطح جاده را حدود 25 میلی متر کاهش می دهد. این شرکت تیونینگ امکانات داخلی دیگری را نیز بری i8 اسپایدر عرضه کرده که شامل زیر پایی ها و پدال های آلومینیومی می شود.

گمان میرود i8 اسپایدر جدید دارای یک باتری با ظرفیت بالاتر رشد و قدرت موتورش نیز افزایش پیدا کرده باشد. اما هنوز جزئیاتی در این زمینه اعلام نگردیده است.

 

 منبع: خبرخودرو