printlogo

سانگ یانگ موتور که در مالکیت ماهیندرا است در نمایشگاه خودروی ژنو 2017 با رونمایی دو خودروی جدید XAVL کانسپت و نسل جدید شاسی بلند متوسط کوراندو حضور موفقی داشته است.
کد خبر : 13699
تاریخ انتشار : 21 اسفند 1395 15:22:00

سانگ یانگ موتور که در مالکیت ماهیندرا است در نمایشگاه خودروی ژنو 2017 با رونمایی دو خودروی جدید XAVL کانسپت و نسل جدید شاسی بلند متوسط کوراندو حضور موفقی داشته است.

هر دوی این خودروها دارای طراحی نوین هستند و کوراندوی جدید اواخر سال جاری به خط تولید سانگ یانگ می پیوندد.

قسمت جلوی XAVL کانسپت دارای سپر و جلوپنجره ای بزرگ است در حالی که در نیم رخ آن ترکیبی از خطوط مربعی شاسی بلند و عناصر مدرن کراس اوور دیده می شود. در قسمت پشت این خودرو نیز ساختاری مشابه تعبیه شده و بخش قابل توجه آن سپر نقره ای رنگی است که به سمت در صندوق عقب کشیده شده است.

این خودروی کانسپت دارای تودوزی نقره ای و بژ است. به نظر می رسد لیست تجهیزات این خودرو شامل دو نمایشگر بزرگ، کنترل دما، روکش چرم و پلاستیک های کیفیت بالا برای کنسول وسط و اهرم دنده چرخشی باشد. هم چنین می توان انتظار داشت صندلی های قابل تنظیم برقی و روشنایی محیطی نیز برای این خودرو ارائه شود.

این خودرو با ساختار هفت سرنشین و موتور 1.6 لیتری دیزلی یا 1.5 لیتری بنزینی عرضه می شود. هر دو موتور این کانسپت با گزینه های گیربکس دستی و اتوماتیک عرضه می شوند.

جدیدترین نسل از شاسی بلند کامپکت کوراندو که برای سال 2017 به روز شده دارای قسمت جلوی اصلاح شده است اما دیگر عناصر طراحی آن که باعث محبوبیت کوراندو شده بی تغییر باقی مانده اند.

از به روز رسانی های این خودرو می توان به لامپ های دید در روز، رینگ های برش الماسی 18 اینچی جدید و فرمانی با طراحی ارگونومیک اشاره کرد. این خودروی جدید هم چنین به دوربین های ایمنی دیدپشت و جلو مجهز شده تا ایمنی آن ارتقا یابد.

کوراندوی جدید از موتور یورو 6 توربوشارژ 2.2 لیتری دیزلی یا 2.0 لیتری بنزینی متصل به گیربکس دستی شش سرعته یا اتوماتیک شش سرعته Aisin بهره می برد.

 

 منبع: خبرخودرو