printlogo

فولکس واگن بزرگترین هولدینگ خودروی جهان است که به غیر از خود برند فولکس، برند های سئات اسپانیا، اشکودا جمهوری چک، آئودی، پورشه، لامبورگینی، بنتلی و بوگاتی را در دل خود جای داده است. همچنین در بخش خودروهای تجاری نیز برند های فولکس، مان و اسکانیا زیر مجموعه این گروه است.
کد خبر : 14025
تاریخ انتشار : 28 اردیبهشت 1396 13:24:00

«خبرماشین» - فولکس واگن بزرگترین هولدینگ خودروی جهان است که به غیر از خود برند فولکس، برند های سئات اسپانیا، اشکودا جمهوری چک، آئودی، پورشه، لامبورگینی، بنتلی و بوگاتی را در دل خود جای داده است. همچنین در بخش خودروهای تجاری نیز برند های فولکس، مان و اسکانیا زیر مجموعه این گروه است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین»، حال مدتی است که این گروه خودرویی با برنامه ریزی وسیع در حال آماده کردن مقدمات ورود به بازار ایران است. یکی از اولین برند های این گروه که به ایران وارد خواهد شد، سئات اسپانیا است. سئات زیر شاخه اسپرت ساز فولکس است  که مالکیت ١٠٠ درصد سهامش در اختیار فولکس واگن آلمان قرار دارد.
خودروهای سئات از لحاظ فنی و قوای محرکه و پلت فرم با محصولات فولکس واگن یکی هستند و تنها درظاهر از سبک طراحی متفاوتی بهره می برند که حالتی خشن تر و اسپرت به آنها می دهد.
معین موتور بیش از یک ماه پیش بطور رسمی مجوز نمایندگی رسمی برند سئات را در ایران کسب کرد. معین موتور تا پیش از این نماینده رسمی پورشه در ایران بوده و از این به بعد  نماینده رسمی هر دو برند خواهد بود.
معین موتور در حال آماده کردن مقدمات ورود این برند با اصالت و اسپرت گروه فولکس واگن به ایران است و در همین راستا شوروم مرکزی شماره یک سئات در خیابان شهید بهشتی (عباس آباد) در حال ساخت است. شوروم مرکزی شماره یک سئات در محل نمایشگاه سابق اتوپورشه احداث خواهد شد.
این روزها اگر از خیابان شهید بهشتی عبور کنید می توانید استیکر های سئات را بر روی دیوارهای بیرونی این شوروم ببینید.