printlogo

نسل بعدی ب ام و سری 3 در دست ساخت است و در اخبار جدید اطلاعاتی از طراحی و جزئیات مدل جدید این خودرو منتشر شده است.
کد خبر : 14151
تاریخ انتشار : 24 خرداد 1396 14:53:00

نسل بعدی ب ام و سری 3 در دست ساخت است و در اخبار جدید اطلاعاتی از طراحی و جزئیات مدل جدید این خودرو منتشر شده است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین» به نقل از خبرخودرو، ب ام و سری 3 در حال حاضر یکی از دینامیک ترین مدل های این خودروساز است و مهندسان و سازندگان ب ام و در نسل جدید آن، این ویژگی را به سطحی بالاتر می برند. نسل هفتم سری 3 که در داخل این خودروسازی با نام BMW G20 شناخته می شود دارای طراحی پیشرفته تر با تمرکز بر اسپرت بودن و ظاهر جذاب خواهد بود.
قبلا گزارش شده بود که طراحان با بازطراحی ابعاد کلی این خودرو شاخصه آن را به طور کلی تغییر خواهند داد. طول این خودرو شش سانتی متر  و فاصله بین دو محور آن دو سانتی متر افزایش خواهد یافت. عرض این خودرو نیز کمی بیش تر خواهد شد و به طور کلی ابعاد بزرگ تر آن به ایجاد فضای داخلی بهتر کمک خواهند کرد.
ب ام و در کابین این خودرو نیز ساختار و طراحی پیشرفته تری را با نمایشگرهای نوین تعبیه خواهد کرد. ویژگی کنترل حرکتی ب ام و نیز در این سدان کوچک ارائه خواهد شد. مشتریان هم چنین می توانند آپشن پانل تجهیزات با ترکیب دیجیتال را برای این خودرو انتخاب کنند.
ب ام و سری 3 جدید همچون مدل های سری 5 و سری 7 به پلتفرم CLAR روی می آورد. گمان می رود کاهش وزنی در حدود 40 کیلوگرم نیز در این خودرو ایجاد شود که به بهبود دینامیک سواری و بهره وری کمک خواهد کرد. ب ام و سری 3 جدید را با موتورهای توربوشارژ سه سیلندر، چهار سیلندر و شش سیلندر عرضه خواهد کرد.