printlogo

طبق جدید ترین ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران ISQI معین موتور نماینده رسمی پورشه در ایران موفق شده است تا رتبه اول رضایتمندی مشتریان در حوزه خدمات بعد از فروش را کسب کند .
کد خبر : 14173
تاریخ انتشار : 28 خرداد 1396 16:24:00

طبق جدید ترین ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران ISQI معین موتور نماینده رسمی پورشه در ایران موفق شده است تا رتبه اول رضایتمندی مشتریان در حوزه خدمات بعد از فروش را کسب کند .
ISQI بعنوان نهاد رسمی بررسی کننده کیفیت خدمات در ایران هر فصل کیفیت خدمات ارائه شده توسط خودروسازان و همچنین وارد کنندگان خودروً را در دو حوزه میزان رضایتمندی مشتریان از خدمات فروش و همچنین خدمات بعد از فروش ارزیابی مَی کند .
طبق آخرین گزارش منتشر شده توسط شرکت بازرسی کیفیت و استادارد ایران ، در بخش خدمات بعد از فروش خودروً معین موتور در میان تمامی وارد کنندگان و تولید کنندگان خودروً با کسب ٧٧٦ امتیاز در رتبه نخست میزان رضایتمندی مشتریان قرار گرفته است . در رتبه دوم ایرتویا با ٧٦٢ امتیاز و در رتبه سوم أطلس خودروً با ٧٤٩ امتیاز قرار گرفته است . این در حالی است که از نظر ISQI امتیاز أیده آلِ در بخش خدمات ٧٥٠ است و بدین ترتیب تنها معین موتور و ایرتویا موفق شده اند تا امتیازی بیش از نمره هدف گذاری شده کسب کنند . در رتبه چهارم و پنجم مَیزان رضایتمندی مشتریان از کیفیت خدمات بعد از فروش هم آسان موتور و ایران خودروً قرار گرفته اند .
لازم به ذکر است در رتبه بندی نهایی سال ١٣٩٥ نیز معین موتور با کسب ٧٨٩ امتیاز بالاترین رتبه رضایتمندی مشتریان در سال گذشته را به خود اختصاص داد .