printlogo

حرکت پسندیده یک خودروساز داخلی و سایت خرید و فروش خودرو
در پی هشدار ایران خودرو مبنی بر عدم امکان خرید و فروش حواله های پژو 2008، یکی از پر بازدیدترین سایت های آگهی خرید و فروش اتومبیل، بخش مربوط به این خودرو را حذف کرد.
کد خبر : 14217
تاریخ انتشار : 07 تیر 1396 11:43:00

«خبرماشین» - در پی هشدار ایران خودرو مبنی بر عدم امکان خرید و فروش حواله های پژو 2008، یکی از پر بازدیدترین سایت های آگهی خرید و فروش اتومبیل، بخش مربوط به این خودرو را حذف کرد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین»، از همان ساعات اولیه شروع ثبت نام پژو 2008، افراد خوش اقبالی که موفق به ثبت نام پژو 2008 شده بودند! حواله های خود را با قیمت هایی در حدود 70 میلیون تومان در این سایت به فروش گذاشته بوند.
با توجه به این موضوع که ایران خودرو از همان ابتدا و برای جلوگیری از سودجویی برخی افراد اعلام کرده بود، امکان صلح برای حواله های پژو 2008 وجود ندارد، برخی از افراد به این فکر افتادند که این حواله ها را به صورت وکالتی واگذار کنند.
اما پس از اعلام خطرات ناشی از خرید حواله پژو 2008 از سوی ایران خودرو، تیرشان به سنگ خورد و همچنین سایت مربوطه به منظور جلوگیری از بروز مشکلات بخش مربوط به این خودرو را حذف کرد.
شایان توجه است، خرید وکالتی حواله پژو 2008، این امکان را برای فروشنده مهیا می کند که بدون اطلاع خریدار جدید به ایران خودرو مراجعه و اعلام انصراف کند و پول واریزی را پس بگیرد و عملا خریدار حواله درگیر یک پرونده حقوقی خواهد شد. همچنین در صورتی که تا قبل از تحویل خودرو فروشنده حواله فوت کند مجددا مشکلاتی برای خریدار ایجاد می شود.