printlogo

تویوتا پس از اصلاح لند کروزر در سال 2015 اکنون در حال آماده سازی فیس لیفت تویوتا لند کروزر پرادوی کوچک تر در سال جاری است.
کد خبر : 14220
تاریخ انتشار : 07 تیر 1396 14:13:00

تویوتا پس از اصلاح لند کروزر در سال 2015 اکنون در حال آماده سازی فیس لیفت تویوتا لند کروزر پرادوی کوچک تر در سال جاری است.
تصاویر منتشر شده جدیدی، بدنه و کابین تویوتا لند کروزر پرادو مدل 2018 را نشان می دهند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین» به نقل از خبرخودرو، این دومین فیس لیفت برای نسل چهارم تویوتا لند کروزر پرادو است که در سال 2009 معرفی شد. تویوتا قسمت جلوی این شاسی بلند را با چراغ های جلوی باریک تر و تهاجمی تر، جلوپنجره بالایی پنج بخشی بهتر، نوار کرومی باریک بالای چراغ های جلوی و جلوپنجره بالایی، سپر شیک تر و جلوپنجره زیرین بازطراحی شده و چراغ های مه شکن کاملا تغییر داده است. در قسمت پشت این خودرو چراغ های عقب تیره تر شده اند و طرحی نوین دارند و اسپویلر سقف و لبه زیرین آن نیز بازطراحی شده اند.
تویوتا لند کروزر پرادو دارای تغییراتی متعدد در داخل کابین نیز هست. فرمان چهار پره جدید این خودرو از همتای بزرگ تر آن، تویوتا لند کروزر 200 گرفته شده است. کنسول وسط اصلاح شده این خودرو نیز دارای شباهتی به همتای بزرگ تر آن است. پانل تجهیزات و سیستم سرگرمی این خودرو نیز جدید است. به طور کلی، کابین به روز شده این خودرو ممتازتر به نظر می رسد.
هنوز اطلاعاتی از تغییرات احتمالی در گزینه های موتور تویوتا لند کروزر پرادو منتشر نشده است. مدل کنونی این خودرو با طیفی از موتورهای بنزینی و دیزلی از جمله 2TR-FE 2.7 لیتری چهار سیلندر بنزینی، 7GR-FKS 3.5 لیتری V6 بنزینی، 1GR-FE 4.0 لیتری V6 بنزینی، 1GD-FTV 2.8 لیتری چهار سیلندر دیزلی، 1KD-FTV 3.0 لیتری چهار سیلندر دیزلی و 5L-E 3.0 لیتری چهار سیلندر دیزلی عرضه می شود.
ماه گذشته رسانه های ژاپنی گزارش کردند که تویوتا لند کروزر پرادو مدل 2018 روز 12 سپتامبر 2017 رونمایی خواهد شد.