printlogo

سدان هوندا آکورد 2018 به تازگی رونمایی جهانی شده و کاملا اصلاح شده است.
کد خبر : 14318
تاریخ انتشار : 27 تیر 1396 11:45:00

سدان هوندا آکورد 2018 به تازگی رونمایی جهانی شده و کاملا اصلاح شده است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین» به نقل از خبرخودرو، این خودروی متوسط محبوب به موتورهای توربوشارژ، ساختاری مقاوم تر و گیربکس اتوماتیک 10 سرعته پیشرفته و حتی دکمه کنترل صدای فیزیکی برای سیستم صوتی مجهز شده است.
نسل دهم آکورد دارای سایزی مشابه مدل کنونی آن است. فاصله بین دو محور این خودرو در حدود دو اینچ بیش تر شده است. عرض این خودرو نیز 0.39 اینچ بیش تر شده در حالی که طول کلی آن کمی کاهش داشته است.
برخلاف این تغییرات اندک، کابین این خودرو فضای نسبتا بیش تری دارد. هوندا ادعا می کند جای پای صندلی های عقب در آکورد جدید 1.9 اینچ بیش تر شده که برای سرنشینان قد بلند بهتر است.
هم چنین فضای بار این خودرو بیش تر شده و در حدود 481 لیتر است که می تواند بهترین ظرفیت در این کلاس باشد.
آکورد جدید ساختاری 32 درصد مقاوم تر از مدل کنونی خود دارد که 54 درصد آن از استیل بسیار مقاوم ساخته شده است. این امر به بهبود ایمنی خودرو نیز کمک خواهد کرد.
کاهش مصرف سوخت این خودرو با یک جفت موتور کوچک شده توربوشارژ ممکن شده است. هر دوی این موتورها از تزریق سوخت مستقیم بهره برده و به گیربکس های پیشرفته مجهز هستند. موتور پایه این خودرو 1.5 لیتری با قدرت 129 اسب بخار است و موتور دیگر این خودرو نیز 2.0 لیتری باقدرت 252 اسب بخار است.