printlogo

مهندسان پورشه نسخه کانورتیبل 911 جدید که داخل کمپانی با کد 992 شناخته می‌شود را برای تست هوای گرم وارد جاده کرده‌اند.
کد خبر : 14319
تاریخ انتشار : 27 تیر 1396 11:46:00

مهندسان پورشه نسخه کانورتیبل 911 جدید که داخل کمپانی با کد 992 شناخته می‌شود را برای تست هوای گرم وارد جاده کرده‌اند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین» به نقل از خبرخودرو، آخرین باری که ما نمونه اولیه 992 کانورتیبل را دیده بودیم زمستان قبل بود و اگر چه فصل تابستان برای چنین خودرویی مناسب‌تر به نظر می‌رسد، در آن تصاویر مهندسان پورشه سقف پارچه‌ای آن را بسته بودند.
نسل جدید پورشه 911 روی یک پلت فرم ماژولار جدید ساخته خواهد شد که در آن موتور به مرکز خودرو نزدیک‌تر است ولی همان شکل سنتی موتور عقبی خود را حفظ کرده است. نزدیک‌تر کردن موتور به مرکز خودرو کاملاً منطقی به نظر می‌رسد، زیرا نه تنها پورشه قادر به ارتقای دینامیک 911 خواهد شد، بلکه آیرودینامیک خودرو نیز بهبود پیدا خواهد کرد.
تمامی مدل‌های 911 از مجموعه‌ای از موتورهای توربو شش سیلندر خطی استفاده خواهد کرد و پورشه با اعمال تغییراتی اندک در آن‌ها هم مصرف سوختشان را بهینه‌تر خواهد کرد و هم نیروی بیشتری از آن‌ها خواهد گرفت. شایعاتی هم وجود دارند که می گویند پورشه احتمالاً مدل 911 توربو را با بدنه تارگا نیز ارائه خواهد کرد.
بزرگ‌ترین تغییر ظاهری 992 در قسمت عقب آن می‌باشد که به وضوح از کانسپت Mission E الهام گرفته است و یک نوار LED در طول آن در کنار یک باله عقب فعال جدید استفاده خواهد شد.
پورشه 992 جدید انتظار می‌رود سال 2019 با هر دو شکل بدنه کوپه و کانورتیبل وارد بازار شود و نسخه تارگا نیز پس از آن‌ها به احتمال زیاد عرضه خواهد شد.