printlogo

می دانیم از علاقمندان دو آتیشه کشنده های کلاسیک پیتربیلت هستید، یا از عاشقان کنورث و وسترن استار، و می دانیم تعداد زیادی از شما همچنان روی برند ماک و این بولداگ فلزی تعصب دارید اما این فریت لاینر است که عنوان پرفروش ترین کامیون کشنده بازار ایالات متحده را در اختیار دارد.
کد خبر : 14351
تاریخ انتشار : 02 مرداد 1396 12:09:00

«خبر ماشین» - می دانیم از علاقمندان دو آتیشه کشنده های کلاسیک پیتربیلت هستید، یا از عاشقان کنورث و وسترن استار، و می دانیم تعداد زیادی از شما همچنان روی برند ماک و این بولداگ فلزی تعصب دارید اما این فریت لاینر است که عنوان پرفروش ترین کامیون کشنده بازار ایالات متحده را در اختیار دارد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین»، سال گذشته فریت لاینر به عنوان عضو Daimler Truck آمریکای شمالی یک سوم از مجموع فروش 190 هزار دستگاه کشنده جدید  را به خود اختصاص داد و بالاتر از شش سازنده بزرگ دیگر به عنوان موفق ترین و محبوب ترین برند در بازار فروش کامیون ایالات متحده شناخته شده است. اینترناش ( Navistar International  ) سازنده کاملاً شناخته شده ی کامیون در کشورمان در رده دوم قرار گرفته و گروه پاکار شامل پیتربیلت و کنورث در رتبه سوم فروش ایستاده است.
ولوو در رده چهارم قرار گرفته که ماک بزرگ نیز تحت مالکیت خود دارد. ضمن اینکه به فریت لاینر کاسکادیا جدید در شماره های آتی مجله ماشین و نوآور مفصلاً خواهیم پرداخت.

تهیه خبر: عماد احمدیوسفی