printlogo

جنسیس به عنوان یک برند، محصولات جدید این خودروساز کره ای در کلاس خودروهای لوکس جهانی را معرفی می کند.
کد خبر : 14630
تاریخ انتشار : 28 شهریور 1396 13:47:00

جنسیس به عنوان یک برند، محصولات جدید این خودروساز کره ای در کلاس خودروهای لوکس جهانی را معرفی می کند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین» به نقل از خبرخودرو، در حالی که سدان های G80 متوسط و G90 پرچم دار با واکنش خوبی در رسانه ها مواجه شده اند، کلاس محبوب سدان های لوکس پایه گزینه مهمی برای جنسیس خواهد شد. این سدان کوچک مجموعه سدان های این خودروساز را کامل می کند و احتمالا میزان فروش مورد نیاز برای ثبات و آینده بهتر این برند جدید را فراهم خواهد ساخت.
جنسیس به تازگی از G70 کامپکت جدید رونمایی کرده است. در این مطلب به اطلاعات منتشر شده از این خودرو اشاره شده است.
دو نیرومحرکه برای این خودرو در آمریکای شمالی ارائه می شود که شامل توربوشارژ V6 و توربوشارژ چهار خطی است. موتور 3.3 لیتری توربوشارژ V6 این خودرو قدرت 365 اسب بخار و گشتاور 376 فوت پوند تولید می کند و گفته می شود شتاب صفر تا صد 4.7 ثانیه و بیشینه سرعت 168 مایل بر ساعت را فراهم می سازد. موتور 2.0 لیتری توربوشارژ چهار سیلندر خطی این خودرو نیز قدرت 249 اسب بخار و گشتاور 360 فوت پوند دارد. گفته می شود این موتور با بسته ارتقایی اسپرت نیز همراه می شود که قدرت آن را به 251 اسب بخار افزایش خواهد داد.
تمام مدل های G70 با عملکرد Launch Control عرضه می شوند. سواری این خودرو با دیفرانسل لغزش محدود مکانیکی به همراه سیستم گردشی ارتقا خواهد یافت که ترمز را در داخل چرخ های عقب درگیر می کند.
دماغه G70 با LEDهای نواری خود آینده سبک طراحی جنسیس را پیش بینی می کند.
کابین متمرکز بر راننده این خودرو از موادی ممتاز از جمله روکش چرم ناپا ساخته شده است.
G70 از ماه جاری در کره به فروش می رسد و مدل های آمریکای شمالی آن سال 2018 وارد نمایندگی های فروش خواهند شد.