printlogo

رئیس هیات مدیره عظیم خودرو در نشستی خبری از عرضه خودروهایی با کیفیت بالا و با استانداردهای یورو 5 و 6 که در برنامه های تولید این شرکت است، خبر داد.
کد خبر : 14817
تاریخ انتشار : 25 مهر 1396 09:10:00

هر گونه کپی برداری از این مطلب و تصاویر در سایر سایت های اینترنتی، نشریات کاغذی و ... حتی با ذکر منبع ممنوع و  پیگرد قانونی دارد و فقط با اجازه کتبی از «خبر ماشین» بلامانع است.

«خبرماشین» - رئیس هیات مدیره عظیم خودرو در نشستی خبری از عرضه خودروهایی با کیفیت بالا و با استانداردهای یورو 5 و 6 که در برنامه های تولید این شرکت است، خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین»، رضا عظیمی در ارتباط با این محصولات گفت: یک ام پی وی به قیمت 80 تا 90 میلیون تومان، 3 خودرو در کلاس شاسی بلند با قیمتی بین  110 تا 140 میلیون تومان، یک کراس اوور کوچک که بین 42 تا 49 میلیون تومان قیمت دارد و همچنین یک خودرو  7 نفره با قیمت حدود 110 تا 120 میلیون تومان به بازار عرضه خواهد شد که سه خودرو آخر با برند ماهیندرا فروخته می شود.

وی در مورد خودرو کراس اووری که قرار است با قیمت 42 تا 49 میلیون تومان عرضه شود گفت: این محصول مجهز به یک پیشرانه 1.2 لیتری و مصرف سوخت پایین است. سه خودرو ماهیندرا در نمایشگاه خودرو تهران در آذر ماه رونمایی می شود.

 

 

پیش بینی می شود، خودرو اعلام شده توسط رئیس هیات مدیره عظیم خودرو، ماهیندرا KUV100 است که نام این کراس اوور کم تر از 4 متر مخفف عبارت Kool Utility Vehicle است. 

این خودرو در هند طراحی شده و دارای چراغ های جلوی کشیده، رینگ های آلیاژی الهام گرفته از توربین، گلگیرهای برجسته و چراغ های عقب قاب دار است. این خودروساز اعلام کرده که این خودرو را به عنوان شاسی بلندی جوان برای جوانان ارائه می دهد.

KUV100 با طیف جدید موتورهای فالکون ماهیندرا عرضه می شود.موتورهای 1.2 لیتری سه سیلندر با نام هایmFalcon D75 دیزلی و mFalcon G80 بنزینی این خودرو توسط بخش ماهیندرا نیرومحرکه ساخته شده است.موتور بنزینی VVT دوگانه در این خودرو قدرت 82 اسب بخار و گشتاور 114 نیوتون متر تولید می کند در حالی که موتور دیزلی آن قدرت 77 اسب بخار و گشتاور 190 نیوتون متر دارد.

KUV100 به طور استاندارد از ABS بهره می برد در حالی که کیسه های هوا در تمام نسخه های آن به عنوان آپشن ارائه می شوند.