printlogo

مک لارن خاص ترین خودروی جاده ای متمرکز بر پیست خود را در سه ماهه ابتدایی سال 2018 رونمایی خواهد کرد.
کد خبر : 14848
تاریخ انتشار : 29 مهر 1396 10:16:00

مک لارن خاص ترین خودروی جاده ای متمرکز بر پیست خود را در سه ماهه ابتدایی سال 2018 رونمایی خواهد کرد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین» به نقل از خبرخودرو، این ابرخودرو که هنوز نام آن مشخص نیست توسط این خودروساز بریتانیایی به عنوان یک خودروی پیست فوق العاده معرفی شده است. این خودرو اجازه تردد در جاده را خواهد داشت اما به خاطر سرعت بالا و عملکرد مناسب پیست، کاربری روزانه و راحتی را فدا خواهد کرد. در عین حال، طراحی آن عمیق ترین تجلی فلسفه طراحی "فرم تابع عملکرد است" مک لارن را نشان می دهد. در واقع، این خودرو دارای چند باله، لبه و عناصر ایرودینامیک اکتیو خواهد بود تا به ثبات تایرهای آن در جاده و بیش ترین شتاب آن در پیست کمک کند.
مک لارن اعلام کرده است که این خودرو قبل از BP23 سه سرنشین عرضه خواهد شد که این خودروساز قبلا تیزری از آن را با انتشار تصاویری از نمونه اویه مبتنی بر 720S منتشر کرده بود. این خودروساز اعلام کرده که هر دوی این مدل ها در تعداد بسیار محدود تولید می شوند که تمام آن ها نیز اکنون پیش فروش شده اند. این مدل ها در خط تولیدUltimate Series این خودروساز به مدل های P1 و P1 GTR خواهند پیوست.
مک لارن تصویری تیزر از مدل جدید خود را منتشر کرده است که مجموعه سه لوله اگزوز را نشان می دهد که در بالای لوگوی مک لارن و یک هواکش نصب شده اند. شایعه شده این خودرو که در داخل این خودروسازی، P15 نامیده می شود دارای نسخه ای 800 اسب بخاری از موتور 4.0 لیتری V8 تواین توربوی مک لارن به همراه ساختار فیبرکربنی مونوکوک سبک، ایرودینامیک اکتیو و کابینی الهام گرفته از مسابقات است.