printlogo

یک دستگاه لامبورگینی سنتناریوی بسیار کم یاب هم اکنون در ایالت کالیفرنیای آمریکا به قیمت حدودا 14 میلیارد تومان به فروش گذاشته شده است.
کد خبر : 14853
تاریخ انتشار : 29 مهر 1396 10:20:00

یک دستگاه لامبورگینی سنتناریوی بسیار کم یاب هم اکنون در ایالت کالیفرنیای آمریکا به قیمت حدودا 14 میلیارد تومان به فروش گذاشته شده است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین» به نقل از خبرخودرو، این ابرخودروی ایتالیایی تولید محدود توسط نمایندگی پورشه فرسنو به فروش گذاشته شده و رنگ بدنه ای مشکی دارد، تزئینات قرمز رنگ و استفاده گسترده از قطعات فیبر کربنی از مشخصه های بارز این خودرو محسوب می شوند. مالک اصلی خودرو به منظور هماهنگی کابین و بدنه، ترکیب رنگ داخل خودرو را مشکی و قرمز با تزئینات و مواد اولیه فیبر کربنی سفارش داده است.
این سنتناریو ظاهرا فقط یکی از چند نمونه حال حاضر آگهی شده برای فروش در دنیا می باشد و فقط حدودا 75 کیلومتر کار کرده است، از این رو این خودرو می تواند گزینه ای فوق العاده برای علاقه مندان لامبورگینی یا یک کلکسیون دار باشد که موفق به خرید این خودرو نشده بود.
تنها 20 دستگاه سنتناریو مسقف در دست تولید می باشد و در کنار آن، 20 دستگاه نمونه رودستر نیز این خودرو ساخته خواهد شد.
این خودرو که به منظور گرامیداشت صدمین سالگرد تولد فروچو لامبورگینی تولید شده بود، بر پایه لامبورگینی آونتادور اس وی ساخته شده و مجهز به یک موتور 6.5 لیتری دوازده سیلندر خورجینی تنفس طبیعی با 760 اسب بخار نیرو و 507 پوند فوت گشتاور می باشد. این خودرو می تواند صفر تا صد را در 2.8 ثانیه پر کرده و حداکثر سرعت آن معادل 350 کیلومتر بر ساعت می باشد.