printlogo

برنامه تست رانندگی خودرو S6 توسط شرکت کارمانیا، نماینده رسمی بی وای دی در ایران در محل پیست اتومبیلرانی آزادی برگزار شد.
کد خبر : 14855
تاریخ انتشار : 30 مهر 1396 09:16:00

«خبرماشین» - برنامه تست رانندگی خودرو S6 توسط شرکت کارمانیا، نماینده رسمی بی وای دی در ایران در محل پیست اتومبیلرانی آزادی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین»، در این برنامه که با حضور جمع زیادی از علاقه مندان این برند و خبرنگاران برگزار شد، خودرو بی وای دی اس 6 مورد آزمایش فنی قرار گرفت.

خودروی شاسی‌بلند BYD-S6 محصول متفاوتی است که افتخارات متعددی را برای بی‌وای‌دی به ارمغان آورده است. از جمله فروش 15 هزار دستگاه از این مدل ظرف مدت تنها هشت ماه در چین، باعث شد این مدل، رتبه نخست در سرعت و میزان رشد فروش در جدول‌ آمارهای رسمی بازار خودروی چین را در کلاس شاسی‌بلند (SUV)، به خود اختصاص دهد.

این خودرو که پلتفرم آن با لکسوس RX نسل قبل مشترک است، از پیشرانه 2.4 لیتری 160 اسب‌بخاری بهره می‌برد و انتقال قدرت نیز بر عهده یک گیربکس 6 سرعته اتوماتیک دو‌کلاچه است. همچنین دارای امکانات فراوانی از جمله تنظیم برقی صندلی‌ها ، ورود بدون کلید (Keyless)، جی چی اس سازگار با نقشه ایران ، نمایشگر 7 اینچی ، سیستم صوتی با 9 بلندگو ، کروز کنترل ، سنسور‌های پارک عقب و جلو ، 6 کیسه هوا و ...

این خودرو کراس‌اوور سایز بزرگ با وزنی در حدود 1695 کیلوگرم، عملکرد بسیار خوبی در مسیرهای ناهموار از خود نشان می‌دهد و به دلیل بهره‌گیری از سیستم تعلیق مک‌فرسون برای هر چهار چرخ، از نرمی خاصی در حین رانندگی در مسیرهای ناصاف برخوردار است.

S6 در حال حاضر با قیمت مصوب 98.700.000 تومان به صورت نقدی و اقساطی به فروش می‌رسدکه مشتریان می‌توانند در صورت تمایل به سایت کارمانیا به نشانی karmania-auto.ir مراجعه کرده و از جزئیات بیشتر در مورد خودرو و شرایط فروش آن بهره‌مند شوند.