printlogo

مرسدس بنز از G65 AMG Final ادیشن رونمایی کرده است.
کد خبر : 14862
تاریخ انتشار : 30 مهر 1396 14:55:00

مرسدس بنز از G65 AMG Final ادیشن رونمایی کرده است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین» به نقل از خبرخودرو، این خودرو آخرین مدل عملکرد بالا است که برای این نسل از شاسی بلند افسانه ای مرسدس عرضه می شود. گمان می رود این خودروساز آلمانی نسل جدید این شاسی بلند را سال آینده معرفی خواهد کرد.
این نسخه مخصوص که G65 Final ادیشن نامیده می شود آخرین مدلی است که از خط تولید Affalterbach بیرون می آید و دارای به روز رسانی های ظاهری در کابین و بدنه است. این خودرو همان کلاس G AMG اصلی است اما اکنون رنگ بدنه مشکی براق دارد. رینگ های 21 اینچی بزرگ AMG این خودرو رنگ مخصوص قهوه ای دارند و جلوی کالیپرهای ترمز نقره ای رنگ AMG قرار گرفته اند.
در کابین این خودرو تمام ویژگی های لوکس مرتبط با برند مرسدس تعبیه شده اما اکنون تزئینات فیبر کربنی و چرم ناپا نیز برای آن در نظر گرفته شده است. واضح است که این خودرو به کنترل دما، نمایشگر سیستم سرگرمی و مجموعه ای از کیسه های هوا مجهز می شود.
نیروی این خودرو از موتور 6.0 لیتری V12 با قدرت 630 اسب بخار و گشتاور 1000 نیوتون متر تامین می شود که نیروی آن از طریق گیربکس 7G-tronic و سیستم چهار چرخ فعال 4MATIC به هر چهار چرخ منتقل می شود. این توان به شتاب صفر تا صد 5.3 ثانیه و بیشینه سرعت محدود الکترونیکی 230 کیلومتر بر ساعت کمک می کند.
این خودرو با قیمت 310233 یورو به فروش می رسد.