printlogo

شاید مرسدس AMG C63 تیون شده توسط VÄTH در نگاه اول صرفا یک مرسدس AMG C63 استاندارد به نظر برسد اما در دنیای تیونینگ، ظاهر خودرو عاملی فریبنده محسوب می شود.
کد خبر : 15004
تاریخ انتشار : 20 آبان 1396 14:29:00

شاید مرسدس AMG C63 تیون شده توسط VÄTH در نگاه اول صرفا یک مرسدس AMG C63 استاندارد به نظر برسد اما در دنیای تیونینگ، ظاهر خودرو عاملی فریبنده محسوب می شود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین» به نقل از خبرخودرو، VÄTH آلمانی با استفاده از نهایت قدرت موتور بای توربو 4.0 لیتری V8 این خودرو، در این واگن سریع و قدرتمند مجموعه ای از باله ها را تعبیه کرده است. در واقع اکثر تغییرات در موتور این خودرو اعمال شده و موتور AMG آن به سطح خروجی بسیار بالایی رسیده است.
در حالی که C63 استاندارد تنها قدرت 510 اسب بخار و گشتاور 516 فوت پوند دارد، جدیدترین پروژه VÄTH می تواند قدرت 700 اسب بخار و گشتاوری در حدود 664 فوت پوند تولید کند. این مدل عملکرد بالای مرسدس با تیونینگ خود دارای قابلیت شتاب صفر تا صد تنها 3.3 ثانیه است که در نتیجه بسیار سریع تر از C63 S استیت استاندارد شده است.
اگر بسته ارتقایی AMG Driver را برای این خودرو انتخاب کنید، مرسدس AMG یک محدود کننده بیشینه سرعت در این خودرو تعبیه می کند که سرعت را تا 250 یا 290 کیلومتر بر ساعت می برد اما مدل تیون شده این خودرو توسط VÄTH می تواند به راحتی به بیشینه سرعت 340 کیلومتر بر ساعت برسد که با پورشه 911 GT2 RS جدید برابری می کند.
علاوه بر افزایش قدرت C63 استیت، این تیونر سیستم اگزوز سفارشی را نیز برای آن تعبیه کرده است که صدای مهیبی تولید می کند اما 4 هزار دلار هزینه مازاد دارد. هم چنین تجهیزات دیگری همچون بسته ارتقایی کوتاه کننده سیستم تعلیق، ترمزهای ارتقا یافته و رینگ های آلیاژی 20 اینچی به همراه تایرهای کانتیننتال با قیمت 3500 دلار برای این خودرو ارائه می شوند. بسته ارتقای ایرودینامیک کربنی شامل اسپویلر جلو و اسپلیتر عقب و اسپویلر نصب شده روی سقف، إصلاحات این خودرو را کامل می کند.
هنوز تصویری از کابین این خودرو منتشر نشده است.