printlogo

فارادی فیوچر از اخراج مدیر مالی خود، Stefan Krause خبر داده است.
کد خبر : 15031
تاریخ انتشار : 24 آبان 1396 14:03:00

فارادی فیوچر از اخراج مدیر مالی خود، Stefan Krause خبر داده است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین» به نقل از خبرخودرو، فارادی فیوچر طی بیانیه ای اعلام کرد: "نقض قانون احتمالی توسط Stefan Krause و عدم مشارکت وی در اهداف فارادی فیوچر در مدت مدیریت وی از از ماه مارس منجر به خساراتی در منافع این شرکت و سهام داران آن شده است. فارادی فیوچر اکنون اقدامات قانونی بر علیه رفتارهای نادرست و عدم انجام وظیفه توسط Stefan Krause را انجام داده است." فعلا به طور موقت Pascal Coustar جایگزین وی شده است.
این خودروساز هم چنین از اخراج Ulrich Kranz خبر داده است که به عنوان مدیر تکنولوژی این برند مشغول به کار بوده است. Kranz سه ماه در این پست فعالیت کرده و فارادی فیوچر اعلام کرده که اخراج وی تاثیری روی روند تحقیقات و توسعه این برند نخواهد داشت.
در حالی که این خودروساز از این اخراج ها خبر داده، گزارش شده است که طی یک سال اخیر تعدادی از مقامات و کارکنان فارادی فیوچر نیز از این شرکت جدا شده اند.
پس از رونمایی کانسپتی قابل توجه در CES 2016 به نظر می رسید این خودروساز در مسیری درست گام برداشته است اما در فصل تابستان تلاش های آن توسط دادگاه عالی قضایی شانگهای متوقف شد و باعث شد که فارادی فیوچر برنامه های خود را تغییر دهد. این خودروساز مجبور شد طرح ساخت کارخانه در نوادا را لغو کند و در عوض ساختمانی کوچک تر را در کالیفرنیا اجاره کند. این خودروساز به منظور کاهش هزینه ها به طور کلی از فرمول E نیز کناره گیری کرد.
یکی از کارکنان اسبق این خودروسازی می گوید این شرکت همچون یک کشتی در حال غرق شدن است.