printlogo

نمایشگاه خودرو تهران (9)
شرکت آرمان موتور کویر، نماینده رسمی لوکسژن تایوان، ضمن حضور قدرت مند در دومین نمایشگاه خودرو تهران، از محصولات این برند رونمایی خواهد کرد.
کد خبر : 15045
تاریخ انتشار : 27 آبان 1396 13:24:00

«خبرماشین» - شرکت آرمان موتور کویر، نماینده رسمی لوکسژن تایوان، ضمن حضور قدرت مند در دومین نمایشگاه خودرو تهران، از محصولات این برند رونمایی خواهد کرد.
مدیر بازاریابی و فروش شرکت آرمان موتور کویر، ضمن اعلام خبر بالا گفت: در جریان حضور در نمایشگاه که خود به تنهایی یک رونمایی تمام قد از محصولات برند لوکسژن است، این شرکت برنامه ویژه ای برای یک محصول خاص در بازار ایران خواهد داشت که طی نشست خبری آتی و همزمان با زمان برگزاری نمایشگاه خودرو، از وضعیت آن بیشتر مطلع خواهید شد.
عقیل مصطفایی خاطرنشان کرد: شرکت آرمان موتور کویر که از شش ماه پیش حضور خود را در بازار ایران قطعی کرده است، برنامه های بازاریابی و تبلیغاتی ویژه ای را در دستور کار خود قرار داده که می توان به حضور در نمایشگاه های تخصصی خودروی داخل کشور به ویژه نمایشگاه تهران اشاره کرد که داری اهمیت بالایی است.
لوکسژن برند تایوانی است که از سال 2009 فعالیتش را در بازار خودروی جهان آغاز کرده است. سبک فعالیت این شرکت به عنوان یک برند تایوانی در بازار بین المللی به شکلی است که برای همکاری با سایر خودروسازان جهان و پیشرفت همیشه از روابط بین المللی خود استفاده کرده است.