printlogo

نگین خودرو، نماینده رسمی محصولات وارداتی رنو، مجهزترین و پیشرفته ترین تعمیرگاه و مرکز خدمات پس از فروش خود را، فراتر از استانداردهای جهانی رنو در کیلومتر 5 جاده مخصوص کرج افتتاح کرد.
کد خبر : 15503
تاریخ انتشار : 23 دی 1396 11:04:00

«خبرماشین» - نگین خودرو، نماینده رسمی محصولات وارداتی رنو، مجهزترین و پیشرفته ترین تعمیرگاه و مرکز خدمات پس از فروش خود را، فراتر از استانداردهای جهانی رنو در کیلومتر 5 جاده مخصوص کرج افتتاح کرد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین»، رادین پیمان فر، معاون خدمات پس از فروش نگین خودرو در این مراسم گفت: امروزه پشتیبانی از مشتری جزو لاینفک بخش های بازاریابی، فروش و ارتباط با مشتری است. اهمیت آن تا حدی است که شرکت ها راهبردهای کسب و کار را براساس کارکردهای بخش خدمات پس از فروش خود تنظیم و اجرا می کنند. خودروسازان و شرکت های وارد کننده خودرو درسالهای اخیر توسعه بازار، رهبری هزینه، توسعه محصول و ارتقای سطح فروش خود را منوط به توجه بیشتر به این بخش و متعاقبا افزایش رضایت مشتریان برشمرده است.  ارائه خدمات پس از فروش مطلوب، بهترین فرصت برای ارتقاء حس وفاداری مشتریان یک شرکت است.
وی ادامه داد: با توجه به پیشی گرفتن شرکت نگین خودرو از شرکت های رقیب وارد کننده خودرو و کسب جایگاه نخست در حوزه فروش، در حال حاضر تمرکز اصلی  فعالیت ها بر بهبود و ارتقا وضعیت خدمات پس از فروش می باشد. این مهم از طریق گسترش شبکه نمایندگی ها، ارائه خدمات امدادی مناسب ، استانداردسازی شبکه نمایندگان محقق خواهد شد.
پیمان فر افزود: به منظور سهولت در دسترسی به نمایندگی ها و دریافت خدمات با کیفیت در کوتاهترین زمان ممکن، شرکت نگین خودرو نسبت به توسعه شبکه نمایندگی ها اقدام نموده و قصد دارد تا پایان سال 1396 با افزایش 31 درصدی نمایندگان خود را به عدد 47 برساند. در حال حاضر 31 نماینده 3S و 6 نماینده 1S در شبکه نمایندگی های نگین خودرو در حال فعالیت بوده و تعداد 12 نماینده در حال استانداردسازی فضای نمایشگاه و تعمیرگاه خود می باشند.
معاون خدمات پس از فروش نگین خودرو گفت: همچنین در راستای بهبود شاخص های کیفی و نظارت بر عملکرد نمایندگی های فعال، ارزیابی های درون سازمانی و برون سازمانی نیز صورت پذیرفته و تلاش شده است از طریق شناسایی نقاط قابل بهبود و تعریف اقدامات اصلاحی اثربخش، وضعیت ارائه خدمات به مشتریان ارتقا یابد. بدیهی است نگین خودرو با نمایندگانی که در دستیابی به این هدف با شرکت همکاری ننمایند، قطع همکاری خواهد نمود.

 


ارائه خدمات امدادی و نگین سرویس خدمتی دیگر از نگین خودرو بوده و با ارائه خدمات VIP زمینه افزایش رضایت مشتریان را بیش از پیش فراهم نموده است. لازم به ذکر است تعداد 16 خودروی امدادی شرکتی (تهران و شهرستان)، 2 دستگاه موتورسیکلت و 24 خودروی امدادی نمایندگی ها، در ناوگان امداد نگین خودرو مشغول به فعالیت می باشند. با افزایش ناوگان امدادی تعداد سرویس های ارائه شده به مشتریان (نگین سرویس و سرویس های امدادی) با افزایش 250درصدی به 9355 سرویس در سال 1396 رسیده است (تا پایان آذر). همچنین میانگین زمان انتظار مشتریان نسبت به سال گذشته از 40 دقیقه به 26 دقیقه کاهش یافته است.
پیمان فر تصریح کرد: در راستای ایجاد هویت سازمانی واحد و همگام با استاندارد جهانی شرکت رنو، حدود چند ماه است که طرح استانداردسازی شبکه نمایندگی های نگین خودرو در حال اجرا می باشد. تعمیرگاه مرکزی غرب نمونه ای از یک تعمیرگاه مجهز ، با رعایت کلیه استانداردهای رنو  به عنوان یکی از کلینیک های تخصصی غرب تهران با بهره مندی از تیم فنی مجرب و ماهر آغاز به فعالیت خواهد نمود و امید است با همکاری و پشتکار تک تک پرسنل شاهد نیل به اهداف شرکت باشیم.
در ادامه این مراسم رضا فاطمی فرد معاون بازرگانی قطعات شرکت نگین خودرو نیز با اشاره به تامین 90 درصدی لوازم یدکی و قطعات در توسط نگین خودرو گفت: در حال حاضر به میزان کافی قطعات یدکی برای تمام خودروهای رنو در انبار مرکزی و منطقه ایی تهیه و تدارک دیده شده که توانایی پاسخگویی کامل شبکه نمایندگان را دارا است.
فاطمی فرد نرخ تامین قطعات در شبکه را حدود 90 درصد اعلام کرد و گفت: به منظور افزایش سرعت در ارائه خدمات به مشتریان، در طول یک سال گذشته در تمام نمایندگی های سطح کشور، انبار های قطعات یدکی تجهیز و توسعه داده شده است.
معاون بازرگانی قطعات نگین خودرو از تجهیز و راه اندازی چندین مرکز خدمات پس از فروش توسط خود شرکت در شمال و جنوب کشور(شیراز، بابل، ساری، تنکابن و ...) خبر داد و گفت: این انبارهای منطقه ای قطعات یدکی برای ارسال سریع تر به نمایندگان نیز مورد استفاده قرار می گیرد.
وی ادامه داد: همچنین برای سهولت در دسترسی مشتریان به قطعات یدکی، علاوه بر مراکزی که اشاره شد، شرکت نگین خودرو، توسعه شبکه فروشگاهی توزیع و فروش قطعات یدکی را در تهران و چند شهر دیگر اقدام کرده است.
معاون بازرگانی قطعات نگین خودرو افزود: به منظور بهره مندی مشتریان خودروهای رنو از خدمات آپشن  و مورد تایید شرکت، در تمامی شوروم ها و نمایندگان، استند قطعات آپشن نصب شده است و ارائه خدمات انجام می شود.
وی ادامه داد: علاوه براین چندین مرکز نصب آپشن شرکتی در کل کشور در شهرهای تهران ( سه مرکز تعمیرگاه شرق و غرب و فروشگاه پاسداران )، شیراز، بابل ساری و نمایندگی های سراسر کشور آماده ارائه خدمات است.
بر اساس این گزارش مجتمع پیشرفته تعمیرگاهی رنو در زمینی به مساحت بیش از 3 هزار متر مربع ومطابق با آخرین استانداردهای روز رنو طراحی و پیاده سازی شده است .همچنین فضای شوروم نمایشگاهی نیز جهت فروش جدیدترین محصولات این برند اروپایی در محوطه تعمیرگاه مرکزی تعبیه شده است تا مشتریان بتوانند حداکثر بهره را از زمان حضور خود در پیشرفته ترین مجتمع تعمیرگاهی ایران، داشته باشند.