printlogo

جوک تنها یک کراس اورر نیست. جوک یک کراس اوور خاص اسپرت است. این ادعا برداشتی از هماهنگی طراحی چراغ های جلو و عقب،‌ طراحی راز آلود کاپوت،‌ و تمامی خطوط مهاجم و سلطه جوی بدنه است که هر ریشه ای از یک محصول معمولی را از این نیسان کوچک ربوده است.
کد خبر : 15824
تاریخ انتشار : 04 اسفند 1396 17:02:00

جوک تنها یک کراس اورر نیست. جوک یک کراس اوور خاص اسپرت است. این ادعا برداشتی از هماهنگی طراحی چراغ های جلو و عقب،‌ طراحی راز آلود کاپوت،‌ و تمامی خطوط مهاجم و سلطه جوی بدنه است که هر ریشه ای از یک محصول معمولی را از این نیسان کوچک ربوده است. در نگاه اول شاید جوک شبیه خودروهای اسپرت دو در به نظر برسد ولی عملا همچنان دو درب در عقب رو به فضای مناسبی برای دیگر مسافران گشوده می شود و این هوشمندی در طراحی سهم بزرگی از هر دو دنیای اسپرت ها و 4 در ها به جوک هدیه داده است.

شخصیت خاص این کراس اوور اسپرت درست از لحظه ای که درب این خودرو را باز می کنید شما را متحیر می کند. صندلی هایی که شمارا در بر میگیرد تا از مشاهده امکانات پیش رویتان لذت ببرید. طراحی آمپرها،‌ کنسول وسط،‌ دستگیره ها و جزییات زیادی از جذابیت های بصری داخلی، سرعت و هیجان موتورهای سنگین پیست ها را برای شما تداعی می کند و کنتراست رنگ داخل کابین حتی ساعت ها رانندگی را برای شما هیجان انگیز میکند. فضای داخلی به نوعی طراحی شده است که همراهان جوک برای سفرهای شهری خود مشکلی نداشته باشند و قسمت بار نیز تمام فضایی که برای قرار دادن چمدان یا خرید روزانه لازم دارید در اختیار شما قرار خواهد داد.

جوک گویا از دنیایی دیگر به زمین افتاده و باید نیسان را بابت حفظ این جذابیت تحسین کرد. حتی بدون توجه به آمار و صرفا با نگاهی به خیابان ها و مشاهده سمفونی رنگ های این محصول،‌ به جرات می توان گفت که جوک با ورودش اندازه بازار کراس اوورها را بزگتر کرده است. شاید مزیت جوک نسبت به هم رده هایش در بازار فراموش نکردن اصالت خانوادگی اش باشد. در کنار طراحی مدرن و فراتر از زمان جوک،‌ همچنان عملکرد را فدای طراحی نکرده و روح نیسان در این محصول جریان دارد. آپشن ها،‌ طراحی و عملکرد فنی جوک،‌ فرزند خلف خانواده نیسان را تبدیل به یکی دیگر از افتخارات این برند در دوره عمرش کرده است. تمامی این ویژگی ها باعث شده تا جوک جسور، مشتریان بسیاری را از رقبایش در برندهای دیگر جذب چهره سحرآمیز خود بکند. نیسان این موفقیت را مدیون طراحان بی پروای استودیو های طراحی اش است که با آنکه سالها جوک در تیررس منتقدین طراحی بوده است اما باز با شناخت دقیق مشتریان هدف این محصول بر طراحی خاص آن اصرار ورزیده اند و هر سال سهم چشمگیری از کیک بازار این محصولات را برای خانواده نیسان به ارمغان آورده اند. 

این محصول در بازار ایران نیز به لطف خدمات وسیستم فروش متفاوت شرکت جهان نوین آریا به عنوان نماینده رسمی نیسان در ایران،‌ موفق شد تا در مدت زمان کوتاهی از معرفی به بازار کارنامه خوبی کسب کند. شرکت جهان نوین آریا شرایط فروش نیسان جوک در سه تیپ، اسکای پک، پلاتینیوم و اسپورت با تنوع رنگ و آپشن های مختلف ویژه فروش نوروزی ارائه میگردد. شرایط و تسهیلات فروش این خودرو دارای وام تا سقف 115 میلیون تومان و تحویل 5 روزه با پلاک خواهد بود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.