printlogo

برخی از مدل های خاص مرسدس بنز و اسمارت آماده خدمت در ناوگان پلیس آلمان هستند و به تمامی تجهیزات لازم برای این کار مجهز شده اند.
کد خبر : 15830
تاریخ انتشار : 04 اسفند 1396 17:06:00

برخی از مدل های خاص مرسدس بنز و اسمارت آماده خدمت در ناوگان پلیس آلمان هستند و به تمامی تجهیزات لازم برای این کار مجهز شده اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین» به نقل از خبرخودرو، این خودروها که قرار است در نمایشگاه و کنفرانس تجهیزات پلیس GPEC که 20 تا 22 فوریه در فرانکفورت آلمان برگزار خواهد شد رونمایی شوند، قطعا انتخاب خوبی برای فعالیت در ادارات پلیس سراسر دنیا خواهند بود.

این مجموعه مدل های دایملر شامل خودروهایی ماند ایکس کلاس جدید هم می شود. این تراک پیکاپ، که بر پایه پلت فرم نیسان ناوارا ساخته شده، خودرویی عریض با تیونینگی خاص برای کمک فنرها و فنرها بوده و در هر دو محور به دیسک های ترمز خنک شونده مجهز است.

طراحی خاص خودروهای پلیس آلمان، در کنار دیگر آپگریدها روی اسپرینتر هم اعمال شده که مرسدس از آن با عنوان یک خودروی تیمی یاد می کند، کمپانی مدل استیشن ویتو را هم به عنوان یک خودروی مناسب برای گشت معرفی کرده است. هردوی این خودروها به یک گیربکس هفت دنده اتومات مجهز شده اند.

علاوه بر یونیفرم ویژه پلیسی، مدل استیشن جدید E کلاس هم در میان مدل های مرسدس حضور دارد و از یک موتور دیزلی جدید بهره می برد و در کنار آن، GLC 350e که یک نسخه پلاگین هیبریدی از این شاسی بلند کامپکت پرمیوم می باشد هم وجود دارد.

برند اسمارت در این نمایشگاه با نسل چهارم خودروهای الکتریک درایو (ED) حضور خواهد داشت. مجموعه اسمارت در این نمایشگاه شامل نسخه های الکتریکی فورتو، فورتو کبریو و فورفور خواهند بود که با یک بار شارژ کمپانی ادعا کرده می توانند مسافتی معادل 160 کیلومتر را طی کنند.

نهایتا کشنده سنگین Arocs 325 1 L 8×4 وجود دارد که قرار است در فضای باز نمایشگاه در معرض دید عموم قرار بگیرد. کمپانی می گوید این کشنده برای مجموعه ای گسترده از کارهای پلیسی مناسب خواهد بود.