printlogo

هوندا آکورد 2018 علیرغم توجه زیاد رسانه ها و مشتریان، در جذب مشتری با چالش مواجه شده است.
کد خبر : 15940
تاریخ انتشار : 27 اسفند 1396 11:18:00

هوندا آکورد 2018 علیرغم توجه زیاد رسانه ها و مشتریان، در جذب مشتری با چالش مواجه شده است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین» به نقل از خبرخودرو، در گزارشی جدید بر تعداد نمایندگی های هوندا در سراسر ایالات متحده تمرکز شده و گفته می شود به خاطر مشوق های ضعیف این خودروساز، این نمایندگی ها در عرضه این مدل متوسط جدید هوندا با چالش مواجه شده اند. یکی از این نمایندگی ها اعلام کرده هوندا در بازارهایی که رقبایش مشوق های بسیار سخاوتمندانه ای ارائه می دهند پیشنهادهایی رقابتی ندارد و آکورد نیز در این زمینه با چالش مواجه شده است.
Rick Case، مدیر نمایندگی های هوندا در فلوریدا و اوهایو اظهار داشت تویوتا کمری در بخش هایی از کشور با قیمتی بسیار پایین تر از آکورد اجاره داده می شود و در حالی که شاید آکورد محصولی بهتر باشد، برای بسیاری از مشتریان انتخاب گرانی محسوب می شود.
Case گفت: "در مناطقی همچون فلوریدا، نیویورک، اوهایو و کالیفرنیا که اجاره خودرو زیاد است ما با مشکل مواجه هستیم. وقتی این دو خودروی بسیار نزدیک به هم را بررسی می کنید کمری بسیار بهتر است چرا که مشتریان هر ماه 50، 60 یا 80 دلار را برای آن پرداخت می کنند."
هوندا از ابتدای ماه مارس تامین 104 روزه موجودی آکورد در نمایندگی های ایالات متحده را آغاز کرده است. برخی نمایندگی ها به هوندا اعلام کرده اند که با توجه به نرخ درخواست کنونی موجودی مازادی را در انبار دارند.
یکی از نمایندگی ها اعلام کرده هوندا با ارائه تخفیف برای آکورد در سطح رقبا مخالف است چرا که محصولی بهتر دارد. اما این امر همیشه برای مشتریانی که خودرو اجاره می کنند مهم نیست به همین دلیل این سدان متوسط در انبارهای ایالات متحده خاک می خورد. فروش خودروهای متوسط نیز در سال های اخیر کاهش داشته است و در عوض بسیاری از مشتریان به کراس اوورهای کوچک یا متوسط و شاسی بلندهای بزرگ تر روی آورده اند.