printlogo

رنو کپچر که در سال 2016 با فروش 216 هزار دستگاه، پرفروش ترین کراس اوور شهری اروپا شده بود، امسال با طراحی منحصر به فرد و تکنولوژی های پیشرفته جدید به بازار معرفی شده است. مدل های قبلی این خودرو که از 3 سال پیش وارد بازار ایران شده، مورد توجه خریداران و مخصوصا جوانان قرار گرفته و هم اکنون مسئولیت ورود مدل 2018 آن بر عهده شرکت نگین خودرو، نماینده رسمی رنو قرار گرفته است.
کد خبر : 16044
تاریخ انتشار : 19 فروردین 1397 11:24:00

«خبرماشین» - رنو کپچر که در سال 2016 با فروش 216 هزار دستگاه، پرفروش ترین کراس اوور شهری اروپا شده بود، امسال با طراحی منحصر به فرد و تکنولوژی های پیشرفته جدید به بازار معرفی شده است. مدل های قبلی این خودرو که از 3 سال پیش وارد بازار ایران شده، مورد توجه خریداران و مخصوصا جوانان قرار گرفته و هم اکنون مسئولیت ورود مدل 2018 آن بر عهده شرکت نگین خودرو، نماینده رسمی رنو قرار گرفته است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین»، رنو کپچر از نظر ظاهر شباهت زیادی به برادر بزرگ تر خود یعنی کاجار دارد. چراغ جلو با لامپ های LED و تکنولوژی Pure Visison شرکت رنو دارای طراحی جدیدی هستند که روشنایی مناسبی را فراهم کرده اند. کابین کپچر در نسل جدید، دارای قطعات کرومی و پلاستیکی با کیفیتی بوده که در مقایسه با نسل قبلی بهبود یافته است.
رنو کپچر ۲۰۱۸ از نظر طراحی ظاهری نسبت به گذشته ارتقا پیدا کرده و مجهز به پیشرانه 1.2 لیتری توربو ۱۲۰ اسب بخار با گشتاور ۱۹۵ نیوتون متر است. گیربکس کپچر دو کلاچ شش سرعته است و در به روز رسانی نرم افزاری پیشرانه این خودرو، شتاب آن تا حدی بهتر شده است. از نظر امکانات رفاهی نسخه فاز ۲ (قابل عرضه از جانب نگین خودرو) فول تر از گذشته شده و همچنان ۵ ستاره ایمنی Euro Ncap را دارد.  پیش بینی می شود زمان ورود رنو کپچر جدید تابستان سال جاری باشد و رقبای آن در بازار نیسان جوک و سانگ یانگ تیوولی است.
 

جهت کسب اطلاعات بیشتر از شرایط فروش رنو کپچر مدل 2018 اینجا کلیک کنید.